Używamy plików cookies aby zapewnić jak najlepsze korzystanie z naszej witryny. OK

wózek widłowy Toyota na podnośniku

Certyfikowani dealerzy Toyota wspólnie działają na rzecz świadczenia coraz lepszych usług

Program ASEC (program posprzedażowej oceny i certyfikacji usług) został opracowany w celu standaryzacji i rozwoju działalności w zakresie usług i części, zgodnie z normami obowiązującymi w Toyota. Program ASEC ma zadanie objąć naszą własną sieć zakładów oraz niezależnych dealerów. Program ASEC obejmuje programy ciągłego ulepszania (w myśl kultury Kaizen), zgodnie z podstawowymi zasadami Toyota Way i TPS (Toyota Production System), skupiając się na poszanowaniu jednostki oraz wartości wynikającej z pracy zespołowej.
Samochody serwisowe Toyota

Poprosiliśmy kilku dealerów działających w ramach naszej sieci, aby podzielili się z nami ich wrażeniami na temat procesu ASEC.

Pytanie: Co dla niezależnego dealera oznacza uzyskanie takiego certyfikatu jak ASEC?

Carlotta Ghetti (Ghetti 3, Mediolan): „ASEC odzwierciedla nasz sposób pracy w warsztacie i w ramach świadczenia usług posprzedażowych: pewien standard bezpieczeństwa i skuteczności. Analizowanie i ulepszanie wszystkich procesów, mając na uwadze klienta oraz stawiając ponad wszystko jego lojalność”.

Pytanie: Dlaczego rozpoczęła Pani procedurę uzyskiwania certyfikatu ASEC?

Giorgia Tassinari (Gruppo Tassinari, Rzym): „Dzięki procedurze ASEC chcieliśmy określić naszą tożsamość korporacyjną jako partner firmy Toyota”.

Elio Gallone (Starservice, Mediolan): „Program ASEC dał nam możliwość poprawy jakości pracy i ulepszenia organizacji”.

Ghetti: „Rozpoczęliśmy procedurę uzyskiwania certyfikatu ASEC, gdyż chcieliśmy się rozwijać: zapewniono nas, że projekt pomoże nam ulepszyć wykonywanie codziennych zadań dzięki dokonywaniu analiz i pomiarów, dlatego zareagowaliśmy z entuzjazmem na tę perspektywę”.

Pytanie: Jak przebiegł proces?

Ivano Santo (Milano Carrelli, Mediolan): „Dzięki przyjęciu tego sprawdzonego systemu opartego na globalnej filozofii Toyota, mogliśmy zidentyfikować i wyeliminować obszary niewydajnej pracy”.

Tassinari: „Proces nie był zawsze prosty, jednakże dzięki niemu wprowadziliśmy pewne ważne zmiany”.

Pytanie: Proszę podać konkretne przykłady ulepszeń wprowadzonych dzięki ASEC.

Ghetti: „Z upływem czasu wykonywaliśmy niewielkie kroki w oparciu o sugestie naszych techników i innych pracowników naszego magazynu. Przykładowo, usprawnianie przebiegu niektórych etapów oraz poprawa stosunków z dostawcami. Wyeliminowaliśmy również wszelkie papierowe dokumenty z naszych pojazdów serwisowych, wdrażając konkretny sprzęt i oprogramowania informatyczne. Nasi technicy są obecnie wyposażeni w najnowocześniejsze tablety i otrzymują plany szkoleniowe na bieżąco. Ograniczyliśmy powierzchnię magazynową w naszym magazynie i w pojazdach. Staramy się również dostosować i monitorować zachowania naszych techników. Wszystko to, aby poprawić jakość usług świadczonych na rzecz naszych klientów”.

Pytanie: Jakie są główne korzyści z certyfikacji dla Twojej firmy i Twoich klientów?

Santo: „Nasz dział usługowy doszedł do wniosku, że wykonywanie pomiarów i ciągłe wprowadzanie ulepszeń prowadzi do większej satysfakcji z wykonywanej pracy. Jednakże naszym głównym celem jest lojalność klientów, co możemy uzyskać poprzez poprawę wydajności obsługi. Wraz z upływem czasu stało się jasne, że program ASEC uwypukla wkład każdej osoby w ciągłe ulepszenia, co przynosi wzrost bezpieczeństwa i profesjonalizmu”.
Pytanie: W jaki sposób komunikujecie uzyskanie certyfikatu ASEC?

Tassinari: „Rozmawiając z klientami informujemy ich o tym, że program ASEC wspiera nas w zobowiązaniu wprowadzania ciągłych ulepszeń (Kultura Kaizen). Nie tylko personel sprzedażowy, lecz także techniczny, który z dumą uczestniczył w tym programie, komunikuje klientom uzyskanie przez nas wartości dodanej dzięki programowi ASEC”.

19 marca 2018 r.

Może Cię również zainteresować

Serwis Toyota

Serwis

Nasze plany serwisowe wpływają na płynną działaność Twojej firmy i pomagają w pełni wykorzystać wózki, niezależnie od marki.

Dowiedz się więcej >
Toyota Service Concept

Toyota Service Concept

Poprzez Toyota Service Concept - ustrukturyzowane podejście optymalizacji naszych usług - wyrażamy naszą pasję dotyczącą serwisu.

Dowiedz się więcej >
Działalność produkcyjna

Działalność produkcyjna

Jednym z głównych obszarów, w których służymy pomocą, jest działalność produkcyjna. Jesteśmy dumni z tego, że możemy dostarczać Państwu najlepsze rozwiązania przyczyniające się do prowadzenia działalności produkcyjnej w jak najbardziej wydajny i oszczędny sposób.

Dowiedz się więcej >
Gama naszych produktów

Gama naszych produktów

Przyjrzyj się pełnej gamie naszych wózków widłowych, w tym w wersjach dostosowanych do wysokiego składowania, wózków paletowych oraz wózków do kompletacji zamówień.

Dowiedz się więcej >