Używamy plików cookies aby zapewnić jak najlepsze korzystanie z naszej witryny. OK

Nowa edycja Toyota Logistic Design Competition (konkursu projektowania logistycznego) stawia przed studentami wyzwanie w postaci zrewolucjonizowania logistyki w zakresie handlu elektronicznego

„Dostawa paczek. Dołącz do rewolucji” to temat tegorocznego konkursu Toyota Logistic Design Competition (TLDC 2018). Toyota Material Handling Europe poszukuje perspektywicznie myślących projektantów europejskich, aby zmierzyli się z kwestią logistyki w zakresie dostaw paczek w przyszłości.

Tegoroczny konkurs projektowania wpisuje się w tendencję podejmowania przez klientów decyzji online oraz coraz częstszych zakupów online. W sytuacji, gdy handel elektroniczny staje się normą, szybki czas dostawy urósł do rangi absolutnego priorytetu, jednakże nie zawsze jest możliwy do osiągnięcia z powodu niezależnych czynników, takich jak ruch drogowy.

Toyota rzuca więc wyzwanie studentom projektowania, aby porzucili myślenie o tradycyjnym łańcuchu dostaw i przedstawili szybkie, zrównoważone i rewolucyjne rozwiązanie ułatwiające bezpośrednie dostawy i optymizujące odcinek „ostatniej mili” dostawy do klientów. Myśląc o przyszłości i uwzględniając tendencje branżowe, uczestników zachęca się do inspirowania się dziedzictwem i innowacyjnością firmy Toyota.

„Gdy cztery lata temu ogłosiliśmy konkurs Toyota Logistic Design Competition (TLDC), nie mogliśmy przewidzieć zainteresowania, jakie wzbudzi wśród europejskich studentów i absolwentów. Obecnie troje uczestników poprzednich edycji pracuje w Centrum Projektowania: otwieranie dialogu z młodymi projektantami jest naszym sposobem na ciągłe otwarcie na świat nowych idei”, mówi Magnus Oliveira Andersson, Kierownik ds. Projektowania w Toyota Material Handling Europe.

Konkurs jeszcze trwa - zgłoszenia przyjmowane są do 22 października 2017 r. Udział mogą wziąć wszyscy europejscy studenci wzornictwa i niedawni absolwenci (z 2017 r.). Staną oni przed szansą wygrania nagrody pieniężnej (pierwsza nagroda: 5.000 euro, będąca pierwszą nagrodą publiczności), zaś zwycięskie projekty zostaną przedstawione podczas targów CeMAT w niemieckim Hanowerze w 2018 r. Uczestnicy mogą dowiedzieć się więcej i zgłosić swoje uczestnictwo w konkursie na stronie Toyota Logistic Design Competition.

 

 

 Toyota Logistic Design Competition jest częścią programu Logiconomi firmy Toyota. Logiconomi jest słowem używanym w firmie Toyota Material Handling w celu opisania sposobu myślenia - dążenie do „odchudzonego zarządzania”, eliminacji odpadów, maksymalizacji efektywności i zmniejszenia kosztów.

Przejdź do strony internetowej konkursu

Może Cię również zainteresować

Innowacje i technologie przyszłości

Innowacje i technologie przyszłości

Smart Logistics oraz Logiconomi już dzisiaj stanowią źródło rozwiązań pozwalających nam na realizację naszej wizji przyszłości.

Dowiedz się więcej >

Dołącz do zespołu

Dołącz do zespołu

Nieustannie staramy się doskonalić nasze produkty oraz metody pracy. Aby osiągnąć ten cel, chcemy współpracować z ludźmi, którzy podobnie jak my pasjonują się logistyką i techniką.

Dowiedz się więcej >

Historia Centrum Projektowego

Historia Centrum Projektowego

Czerpiąc inspirację z wyznawanych przez markę Toyota wartości oraz z panujących na rynku trendów, zawsze projektujemy wyposażenie do transportu wewnętrznego koncentrując się na potrzebach naszych klientów.

Dowiedz się więcej >

System Produkcyjny Toyoty (TPS)

System Produkcyjny Toyoty (TPS)

W działalności produkcyjnej stosujemy zasadę „lean manufacturing” i pracujemy zgodnie z systemem typu „pull”, co oznacza, że produkujemy tylko to, co zamawiasz.

Dowiedz się więcej >