Używamy plików cookies aby zapewnić jak najlepsze korzystanie z naszej witryny. OK

Sukces pierwszego Konkursu umiejętności serwisowych

W czwartek 5 kwietnia w Ancenis we Francji odbył się pierwszy Europejski Konkurs umiejętności serwisowych. Przetestowano umiejętności techniczne i umiejętności miękkie dziesięciu najlepszych europejskich techników firmy Toyota. Zwycięzca został nagrodzony wycieczką do Japonii.

W roku 2017 zorganizowano pierwszy lokalne konkurs serwisów Toyota Material Handling UK: Toyota Technician of the Year. Do rywalizacji zgłosiło się blisko 100 techników, co stanowiło wielki sukces. Zwycięzca został automatycznie zakwalifikowany do udziału w edycji europejskiej.

Pod hasłem „serwis w najlepszym wydaniu” zespół serwisowy Toyota Material Handling Europe zorganizował pierwszy europejski Konkurs umiejętności serwisowych. „Po tym jak skoncentrowaliśmy się na wdrażaniu programów STEP i ASEC w Europie, ważne było promowanie roli kluczowego elementu serwisu, jakim są technicy serwisowi. Konkurs umiejętności jest sposobem na docenienie ich kompetencji, a także przyciągnięcie potencjalnych kandydatów z zewnątrz” - mówi Antoine Réminiac, organizator konkursu i Menedżer Dział Rynku Serwisowego firmy Toyota Material Handling Europe.

Wszyscy technicy przeszkoleni w ramach programu STEP (Service Technician Education Programme) zostali zaproszeni do sprawdzenia swojej wiedzy poprzez przystąpienie do konkursu. Każdy kraj miał możliwość zorganizowania selekcji lokalnej, pozostali technicy musieli kwalifikować poprzez testy centralne. Ostatecznie do finału zakwalifikowali się zawodnicy z krajów bałtyckich, Belgii, Francji, Norwegii, Polski, Portugalii i Wielkiej Brytanii.

Finał konkursu odbył się 5 kwietnia w Toyota Material Handling Manufacturing France, w fabryce w Ancenis. Lokalizacja ta zapewniła mechanikom możliwość zwiedzenia fabryki, a pracownicy fabryki mogli uzyskać więcej informacji na temat techników, ich roli w firmie i tego, co robią na co dzień.

Jury złożone z członków serwisu i działu jakości oceniło wszystkich techników pod kątem różnych aspektów: teoretyczna część konkursu przetestowała ich wiedzę na temat produktu, projektów specjalnych i norm. Część praktyczna skupiła się na różnych umiejętnościach techników: nie tylko z zakresu konserwacji, rozwiązywania problemów i oprogramowania, ale także bezpieczeństwa, czystości, zachowania wobec klienta i zastosowania wartości idei Toyota Service Concept.

Ceremonia wręczenia nagród odbyła się wieczorem w zamku w Nantes. Kévin Ferrand (26), z Toyota Material Handling France, został zwycięzcą Europejskiego konkursu umiejętności serwisowych. Według jury Kévin bezdyskusyjnie uzyskał najlepsze wyniki w ciągu dnia: mając zaledwie dwuletnie doświadczenie w firmie, zaskoczył wszystkich swoimi umiejętnościami. Wszyscy technicy otrzymali osobiste nagrody, a zwycięzca został nagrodzony wycieczką do Japonii.

Jeśli, tak jak Kévin, jesteś zainteresowany tym, by zostać technikiem firmy Toyota, nie wahaj się złożyć aplikacji. Poprzez to studium przypadku możesz dowiedzieć się więcej o naszym programie szkoleń techników lub przeczytać wywiad nt. osobistych doświadczeń uczestników.

Może Cię również zainteresować

Serwis Toyota

Serwis

Nasze plany serwisowe wpływają na płynną działaność Twojej firmy i pomagają w pełni wykorzystać wózki, niezależnie od marki.

Dowiedz się więcej >
Dołącz do zespołu

Dołącz do zespołu

Nieustannie staramy się doskonalić nasze produkty oraz metody pracy. Aby osiągnąć ten cel, chcemy współpracować z ludźmi, którzy podobnie jak my pasjonują się logistyką i techniką.

Dowiedz się więcej >
Toyota Service Concept

Toyota Service Concept

Poprzez Toyota Service Concept - ustrukturyzowane podejście optymalizacji naszych usług - wyrażamy naszą pasję dotyczącą serwisu.

Dowiedz się więcej >
Droga Toyoty

Droga Toyoty

Nasza misja polega na możliwie największej poprawie wydajności operacji transportu wewnętrznego, z jakimi masz do czynienia w swojej firmie. Aby osiągnąć ten cel, wprowadzamy w życie zestaw wartości nazywany „The Toyota Way.”

Dowiedz się więcej >