Używamy plików cookies aby zapewnić jak najlepsze korzystanie z naszej witryny. OK

Nowe narzędzie serwisowe Toyota T-Stream, opracowane we współpracy z Microsoft

Toyota przedstawia nowe narzędzie serwisowe T-Stream, opracowane we współpracy z Microsoft

Globalne trendy, takie jak handel elektroniczny i cyfryzacja, powodują że sektor transportu wewnętrznego materiałów całkiem szybko zmienia się i przystosowuje do ich wymogów. Będąc wiodącym dostawcą rozwiązań w zakresie obsługi ładunków, Toyota Material Handling Europe skupia się na możliwościach ulepszenia usług serwisowych świadczonych klientom przez techników poprzez zastosowanie innowacyjności i łączności. Rezultatem tych starań jest T-Stream, nowe narzędzie serwisowe Toyota opracowane wraz z Microsoft.

Cyfrowa mapa drogowa usług serwisowych Toyota ma swój początek 15 lat temu wraz z wprowadzeniem pierwszego rozwiązania mobilnego dla techników, zwanego EASY (Engineer Administration System - system administracji inżynieryjnej). Od tamtej pory Toyota Material Handling Europe inwestuje w rozwój technologii, przykładowo poprzez systemowe łączenie wózków widłowych i oferowanie informacji w czasie rzeczywistym. Aby wyróżniać się również w sferze usług serwisowych, narzędzia serwisowe muszą wykorzystywać właściwą technologię, aby móc odpowiednio wspierać techników. Dlatego też Toyota Material Handling Europe zdecydowała o nawiązaniu partnerstwa z Microsoft, innym globalnym podmiotem współdzielącym cyfrową wizję przyszłości.

Kontakt z mediami

Toyota Material Handling Europe
Akiko Elmwall, PR Manager
+46 (0)142 8 6259, M: +46 (0)72 701 1577

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI >

Technik serwisowy pracuje z T-stream

„Postrzegamy przekształcenia cyfrowe jako strategiczny kierunek do uczynienia firmy Toyota wiodącym podmiotem na europejskim rynku serwisowym”, mówi Joakim Plate, Dyrektor ds. Rynku Serwisowego, Toyota Material Handling Europe. „Microsoft nie jest jedynie dostawcą technologii; firma ta jest naszym bliskim współpracownikiem. Efektem tej współpracy jest rozwiązanie inspirujące pracowników, zwiększające wartość i zadowolenie wśród klientów i pomagające nam w osiągnięciu wiodącej pozycji na rynku”.

Toyota Material Handling Europe współpracowała z Microsoft w zakresie usług doradczych i rozwojowych w procesie tworzenia T-Stream, całkowicie nowego rozwiązania typu „wszystko w jednym”. Zbudowany na podstawie Microsoft Azure, jest wyposażony w system operacyjny Windows, używa map Bing oraz systemów GPS, dając technikom możliwość korzystania z ulepszonego, proaktywnego systemu serwisowego, który umożliwia wykonywanie czynności konserwacyjnych na rzecz klientów jeszcze przed wystąpieniem awarii. Nowe funkcje obejmują ulepszony terminarz, wyszukiwarkę części, zarządzanie flotą, funkcję obrazkową, integrację z innymi aplikacjami oraz dokumentację techniczną. Technicy dysponują obecnie wszelkimi właściwymi informacjami w odpowiednim czasie, gdziekolwiek się znajdą i niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z przeglądem zadań serwisowych czy informacjami technicznymi, co daje im większą dozę pewności. Nie tylko mogą planować swoją pracę skuteczniej, lecz także mogą szybciej uzyskać wsparcie z biura wewnętrznego, co niesie korzyści zarówno dla techników, jak i dla klientów.

„Narzędzie T-Stream opracowane przez Toyota Material Handling Europe jest jednym z najbardziej wyrazistych przykładów korzystania z siły danych i działania na ich podstawie”, stwierdził Çağlayan Arkan, Dyrektor Generalny w Dziale Worldwide Manufacturing firmy Microsoft. „Technicy wyposażeni w możliwość dokonywania analizy w czasie rzeczywistym mogą mieć pewność, że urządzenia fabryczne pracują w sposób bardziej przewidywalny i wydajny, co z kolei niesie ze sobą niższe koszty napraw oraz możliwość przeprowadzenia serwisu przez Toyotę zanim klient zda sobie sprawę z takiej potrzeby”.

Po wprowadzeniu na rynek pierwszej wersji rozwiązania zastępującego istniejącą platformę serwisową EASY, w ciągu najbliższych miesięcy i lat planowane jest wprowadzanie aktualizacji do wspomnianego narzędzia. Osadzenie na platformie Microsoft Azure umożliwia również wprowadzanie nowych funkcji w sposób sprawniejszy i bardziej inteligentny.

Pierwsza wersja narzędzia stanowi jedynie część drogi firmy Toyota w kierunku cyfryzacji. W przyszłości Toyota Material Handling Europe będzie w stanie całkowicie zmienić swój model biznesowy, aby odpowiadał potrzebom klientów w zakresie doradztwa i wspierania ich w jak najlepszy sposób dzięki danym dostarczanym przez rozwiązania telematyczne. Połączone w system wózki pozwolą także Toyocie świadczyć usługi serwisowe oparte na przewidywaniu, co pozwoli na naprawę wózków przed wystąpieniem jakiejkolwiek usterki, dążąc do sytuacji, w której wyeliminowane zostaną wszelkie awarie.

Może Cię również zainteresować

Innowacje i technologie przyszłości

Innowacje i technologie przyszłości

Smart Logistics oraz Logiconomi już dzisiaj stanowią źródło rozwiązań pozwalających nam na realizację naszej wizji przyszłości.

Dowiedz się więcej >
Serwisant

Serwis

Nasze programy serwisowe sprawiają, że Twoja firma nigdy nie musi przerywać działalności. Dzięki nim w pełni wykorzystujesz możliwości wózków, bez względu na ich markę, oraz możesz planować pracę z dużą dozą pewności siebie.

Dowiedz się więcej >
Toyota Service Concept

Toyota Service Concept

Poprzez Toyota Service Concept - ustrukturyzowane podejście optymalizacji naszych usług - wyrażamy naszą pasję dotyczącą serwisu.

Dowiedz się więcej >
Gama naszych produktów

Gama naszych produktów

Przyjrzyj się pełnej gamie naszych wózków widłowych, w tym w wersjach dostosowanych do wysokiego składowania, wózków paletowych oraz wózków do kompletacji zamówień.

Dowiedz się więcej >