Używamy plików cookies aby zapewnić jak najlepsze korzystanie z naszej witryny. OK

Serwis naprawy wózków widłowych Toyota

Zespół serwisu Toyota - przenosi umiejętności serwisowe na wyższy poziom

W zeszłym miesiącu można było przeczytać o tym, w jaki sposób program STEP (Service Technician Education Programme) stanowi wartość dodaną dla klientów. Jednak jesteśmy również ciekawi tego, co nasi menedżerowie i technicy serwisowi myślą o tym szkoleniu, zatem przeprowadziliśmy wywiady z Samuele Mazzottą, Menedżerem Serwisu oraz z Giuseppe Isaią, Technikiem, obydwaj pracują w Milano Carrelli, jednym z dealerów Toyoty we Włoszech.
Serwis naprawy wózków widłowych Toyota

Powiedzcie nam, jakie sią wasze doświadczenia z programu szkoleniowego?

Samuele Mazzotta, Menedżer Serwisu: „Moje doświadczenia są bardzo pozytywne: szkolenie nauczyło mnie nowego podejścia, które jest bardziej metodyczne i analityczne. Nauczyłem się bardziej profesjonalnego sposobu podejścia do codziennych__ sytuacji.”

Giuseppe Isaia, Technik: „Szkolenie zmieniło mój sposób myślenia: gdy tylko napotkam problem, jestem teraz w stanie przeanalizować sytuację na głębszym poziomie.”

Czym szkolenie firmy Toyota (STEP) różni się od innych programów szkoleniowych?

Mazzotta: „Struktura szkolenia stanowi wartość dodaną: pozwala skupić się tylko na konkretnych technologiach zamiast na całym zakresie produktów. Dzięki każdorazowemu skupieniu się na jednej określonej części, byliśmy w stanie zainwestować wystarczająco dużo czasu i energii w logikę i zasady analizy i rozwiązywania problemów.”

Isaia: „Rzeczywiście, program szkoleniowy pozwala nam dogłębnie poznać daną technologię i nauczyć się jej krok po kroku.

Jakie są najważniejsze wnioski, które stosujesz w swojej codziennej pracy?

Mazzotta: „Poprawiając moje krytyczne i analityczne myślenie, dowiedziałem się, że często sytuacje, które na pierwszy rzut oka wydają się trudne, w rzeczywistości są łatwe do rozwiązania. Dlatego teraz zawsze zadaję pytanie „dlaczego”, co pomaga rozwiązać powtarzające się problemy i prowadzi do wspaniałej obsługi klienta, przez duże O.”

Isaia: „Metody, których nauczyłem się podczas treningu, pomagają mi być krytycznym podczas mojej codziennej pracy: teraz analizuję wszystkie sytuacje na głębszym poziomie po to, by uniknąć zajmowania się powtarzającymi się problemami.”

Naprawy wózków widłowych przez Toyotę

Którą część programu uważasz za najtrudniejszą?

Mazzotta: „Wyzwaniem dla mnie była standaryzacja: zastosowanie podejścia, którego nauczyłem się podczas szkolenia w mojej codziennej pracy. A także nauczenie tego sposobu pracy moich kolegów”.

Isaia: „Rzeczywiście, gdy wracamy do codziennej pracy, stosujemy najlepsze praktyki, zwłaszcza gdy sprawy muszą być szybko załatwione.”

Czy szkolenie zapewniło Ci także wiedzę nie-techniczną, taką jak inne najlepsze praktyki lub wartości w ramach firmy?

Mazzotta: „Program nauczył mnie nie tylko bardziej doceniać zasady Toyoty, ale także stosować je w codziennych działaniach. Zmotywował mnie także do dzielenia się moją wiedzą i wartościami z moimi kolegami i klientami. Dzięki odpowiedniej wiedzy potrafię spokojnie i skutecznie podejść do nawet najbardziej stresujących sytuacji.”

Isaia: „Tak, moja wiedza uległa również poprawie w różnych obszarach: dowiedziałem się o sposobie ustalania przez Toyotę kwestii związanych z jakością, normami i standardami, mających na celu analizę problemów klientów i znalezienie bezpiecznego rozwiązania. Dzięki tej wiedzy zawsze jesteśmy w stanie znaleźć rozwiązanie dla naszych klientów.”

Kwiecień 2018

Toyota Service Concept

Toyota Service Concept

Poprzez Toyota Service Concept - ustrukturyzowane podejście optymalizacji naszych usług - wyrażamy naszą pasję dotyczącą serwisu.

Dowiedz się więcej >

Jak serwis Toyoty spełnia oczekiwania klientów

Serwis Toyota zbiera co miesiąc ponad 1500 ankiet wśród klientów, co pozwala nam stale ulepszać nasze usługi i spełniać oczekiwania klientów.

Dowiedz się więcej >
Gama naszych produktów

Gama naszych produktów

Przyjrzyj się pełnej gamie naszych wózków widłowych, w tym w wersjach dostosowanych do wysokiego składowania, wózków paletowych oraz wózków do kompletacji zamówień.

Dowiedz się więcej >
Dołącz do zespołu

Dołącz do zespołu

Nieustannie staramy się doskonalić nasze produkty oraz metody pracy. Aby osiągnąć ten cel, chcemy współpracować z ludźmi, którzy podobnie jak my pasjonują się logistyką i techniką.

Dowiedz się więcej >