Zadania:
- Telefoniczna i elektroniczna obsługa zapytań Klientów
- Koordynacja procesu zleceń serwisowych
- Stała dbałość o zadowolenie Klienta
- Ścisła współpraca z technikami mobilnymi
- Zachowywanie standardów pracy przyjętych w organizacji
- Raportowanie o wynikach pracy zgodnie z ustalonymi zasadami
Kandydatom oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej organizacji w młodym i dynamicznym zespole
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
- Profesjonalny cykl szkoleń
- Pakiet socjalny, opiekę medyczną
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Wiedza techniczna z zakresu wózków widłowych, maszyn budowlanych itp.
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Komunikatywność i nastawienie na wysokie standardy obsługi Klienta
- Samodzielność oraz łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów
- Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon
- Wysoka motywacja oraz nastawienie na realizację ustalonych celów
- Wysoka kultura osobista
- Mile widziane zainteresowania z zakresu mechaniki lub dziedzin pokrewnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swoich aplikacji wraz z klauzulą – zgodą na przetwarzanie danych osobowych: teraz i w przyszłości na adres:
Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o.: ul. Potockiego 1A; 96-313 Jaktorów
W temacie e-mail proszę wpisać: 04/TCOK
Jesteśmy firmą równych szans. Zatrudniamy osoby niepełnosprawne.
Aplikuj