Kontroler biznesowy serwisu

Poszukujemy pracownika na to stanowisko

ZADANIA:

  • Analiza efektywności działu serwisu, ze szczególnym uwzględnieniem umów serwisowych
  • Kontrola zyskowności poszczególnych kanałów sprzedaży, produktów oraz klientów serwisu
  • Inicjowanie działań  związanych z planowaniem oraz wdrażaniem efektywności kosztowej serwisu z uwzględnieniem najwyższej jakości usług i pracy zespołowej w serwisie
  • Wsparcie procesu budżetowania
  • Odpowiedzialność za projekt centralny NPS, komunikacja w języku angielskim
  • Udział w projektach crossfunkcyjnych

 

 

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Dobra (min. B2) znajomość języka angielskiego
  • Zaawansowana znajomość MS Office, w szczególności MS Excel (Power Query, DAX, VBA)
  • Znajomość systemów ERP,  mile widziana znajomość Click View
  • Znajomość rynku usług (np. serwisowych)
  • Wysokie umiejętności analityczne
  • Komunikatywność
  • Umiejętność  pracy w zespole
  • Nastawienie na cel
  • Samodzielność i samodyscyplina
  • Proaktywność, kreatywność

 

 

 

OFERUJEMY:

 

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i premię roczną
  • Umowę o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Profesjonalne wdrożenie – szkolenie ogólnofirmowe oraz stanowiskowe
  • Hybrydowy system pracy – na etapie wdrożenia do pracy: praca stacjonarna, po wdrożeniu: 3 dni pracy w biurze, 2 dni Home Office
  • Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną (pakiet Medicover oraz duża sieć placówek medycznych współpracujących w całej Polsce)
  • Multikafeterię MyBenefit (w tym kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną)
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta lunchowa Edenred
  • Kompleksowy program wellbeingowy: platforma Wellbee
  • Premia za staż pracy
  • Porady prawne
  • Dofinansowanie urlopu
  • Dofinasowanie studiów podyplomowych lub MBA
  • Dofinansowanie szkoleń, w tym nauki języka angielskiego
  • Możliwość dołączenia do firmowej grupy aktywnych biegaczy oraz rowerzystów
Wyczyść wszystko