Regionalny Kierownik Serwisu – nowe stanowisko

Obszar pracy: Lublin i okolice

Twój zakres obowiązków

  • Budowanie i utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami zgodnie z zasadami firmy
  • Zarządzanie zespołem serwisowym w wyznaczonym regionie
  • Nadzór i kontrola kosztów realizacji kontraktów i usług serwisowych
  • Realizacja planów sprzedaży usług serwisowych w regionie
  • Poszerzanie bazy nowych klientów we współpracy z innymi działami firmy

 

Nasze wymagania

  • 2-letnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim, preferowana branża usług technicznych
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem rozproszonym
  • Wykształcenie wyższe – preferowane techniczne
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/2)
  • Dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów oraz bezpośrednich kontaktów z klientami
  • Prawo jazdy kat. B
  • Proaktywność, samodzielność, samodyscyplina
  • Umiejętności interpersonalne
  • Komunikatywność
  • Elastyczność
  • Asertywność
  • Tolerancja presji
  • Wytrwałość
  • Umiejętności analityczne

 

Mile widziane

  • Doświadczenie w branży B2B

 

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system premiowy)
  • Umowę o pracę
  • Możliwości rozwoju
  • Profesjonalne wdrożenie: szkolenie ogólnofirmowe i stanowiskowe
  • Narzędzia pracy: samochód (Toyota – do użytku prywatnego), telefon, laptop
  • Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną (pakiet Medicover oraz duża sieć placówek medycznych współpracujących w całej Polsce)
  • Multikafeterię MyBenefit (w tym kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną)
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karty lunchowe Edenred
  • Kompleksowy program wellbeingowy: platforma Wellbee
  • Premia za staż pracy
  • Porady prawne
  • Dofinansowanie urlopu
  • Dofinasowanie studiów podyplomowych lub MBA
  • Dofinansowanie szkoleń, w tym nauki języka angielskiego
  • Piłkarską drużynę firmową – piłka nożna

 

Aplikuj na to stanowisko

Wyczyść wszystko