Specjalista ds. obsługi klienta serwisu

Poszukujemy pracownika na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta serwisu

ZADANIA:

  • Telefoniczna i elektroniczna obsługa zapytań Klientów
  • Koordynacja procesu zleceń serwisowych
  • Stała dbałość o zadowolenie Klienta
  • Ścisła współpraca z technikami mobilnymi
  • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

Możliwość wykonywania pracy zdalnie.

 

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne 
  • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z techniczną obsługą klienta
  • Wiedza techniczna z zakresu wózków widłowych, maszyn budowlanych itp.
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Komunikatywność i nastawienie na wysokie standardy obsługi Klienta
  • Samodzielność
  • Planowanie i organizacja
  • Odporność na stres
  • Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon
  • Wysoka motywacja oraz nastawienie na realizację ustalonych celów
  • Wysoka kultura osobista

 

KANDYDATOM OFERUJEMY:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Umowę o pracę
  • Profesjonalne wdrożenie
  • Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną
  • Kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do szkoleń i  urlopu
  • Piłkarską drużynę firmową – piłka nożna
  • Udział w aktywnej grupie biegaczy

 

Co warto wiedzieć o rekrutacji w obecnej sytuacji?

  1. Rekrutujemy (do odwołania) wyłącznie telefonicznie i za pomocą narzędzi online (Skype, Teams). Jeśli konieczne będzie przeprowadzenie spotkania F2F (bezpośredniego), odbędzie się ono po ustabilizowaniu obecnej sytuacji wtedy, kiedy będzie to bezpieczne.
  2. W trakcie rozmowy telefonicznej lub via Skype/Teams spodziewaj się takich samych pytań, jak w przypadku spotkania F2F. Zadamy pytania o Twoją biografię zawodową, motywację, opowiemy o stanowisku i strukturze, odpowiemy na wszystkie pytania. Poznasz nas, a my Ciebie.
  3. Zdajemy sobie sprawę, że te rozmowy będziecie prowadzić w dużej części w domach, że w tle może pojawić się dziecko, które potrzebuje uwagi, kot lub pies, liczymy się z tym. Również jesteśmy rodzicami/mamy swoich pupili, którzy mogą domagać się i naszej uwagi.
  4. Jesteśmy przygotowani na scenariusz, w którym obecna sytuacja może się wydłużać. Korzystamy ze zdalnych rozwiązań, przeprowadzamy zdalne szkolenia wdrożeniowe dla nowych Pracowników, organizujemy i umożliwiamy pracę z wielu lokalizacji w kraju.

 

Jesteśmy firmą równych szans. Zatrudniamy osoby niepełnosprawne.

Wyczyść wszystko