Specjalista ds. Wsparcia Serwisu

Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Serwisu
Miejsce pracy: Jaktorów, ul. Potockiego 1 A

 

ZADANIA:

  • Wsparcie systemowe - funkcja Application specialist systemu ERP (wdrażanie, tłumaczenia, szkolenia, wsparcie etc.)
  • Zarządzanie umowami z Klientami
  • Zarządzanie zleceniami serwisowym (usługa, części) – wszystkie fazy: ofertowanie, zamówienie, informacja o terminie, dostawa, zamknięcie zlecenia, fakturowanie etc.
  • Przepływ informacji serwisowej (technicznej, logistycznej, handlowej) pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu serwisowego
  • Efektywność procesu serwisowego (rejestr czasu pracy, urlopów etc.)
  • Zarządzanie ceną (cenniki, kalkulatory etc.)
  • Codzienna współpraca z Technikami Serwisowymi i innymi zespołami w Firmie
  • W perspektywie rola trenera wewnętrznego

NASZE OCZEKIWANIA:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – 2 lata
  • Wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • Biegła znajomość MS Office
  • Dokładność, skrupulatność
  • Wysoka umiejętność planowania i organizacja
  • Poszukiwanie rozwiązań
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Komunikatywność
  • Samodzielność

OFERUJEMY:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Umowę o pracę
  • Profesjonalne wdrożenie
  • Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną
  • Wypłata 100% wynagrodzenia w przypadku zwolnienia lekarskiego związanego z COVID-19
  • Kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do urlopu
  • Drużynę piłkarską – piłka nożna

Co warto wiedzieć o rekrutacji w obecnej sytuacji?

  1. Rekrutujemy (do odwołania) głównie telefonicznie i za pomocą Teams. Jeśli konieczne będzie przeprowadzenie spotkania F2F (bezpośredniego), odbywa się ono z zachowaniem reżimu sanitarnego ( w maseczkach, z zachowaniem dystansu społecznego) tak, aby było to bezpieczne.
  2. W trakcie rozmowy telefonicznej lub na Teams spodziewaj się takich samych pytań, jak w przypadku spotkania F2F. Zadamy pytania o Twoją biografię zawodową, motywację, opowiemy o stanowisku i strukturze, odpowiemy na wszystkie pytania. Poznasz nas, a my Ciebie.
  3. Zdajemy sobie sprawę, że te prowadzicie te rozmowy w dużej części w domach, że w tle może pojawić się dziecko, które potrzebuje uwagi, kot lub pies, liczymy się z tym. Również jesteśmy rodzicami/mamy swoich pupili, którzy mogą domagać się i naszej uwagi.
  4. Jesteśmy przygotowani na scenariusz, w którym obecna sytuacja może się wydłużać. Korzystamy ze zdalnych rozwiązań, przeprowadzamy zdalne szkolenia wdrożeniowe dla nowych Pracowników, organizujemy i umożliwiamy pracę z wielu lokalizacji w kraju.
Wyczyść wszystko