Specjalista ds. Wsparcia Serwisu

Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Serwisu Miejsce pracy: Jaktorów, ul. Potockiego 1 A

Zadania

  • Wsparcie systemowe  - funkcja Key-User’a systemu ERP (wdrażanie, tłumaczenia, szkolenia, wsparcie etc.)
  • Zarządzanie umowami z Klientami
  • Zarządzanie zleceniami serwisowym (usługa, części) – wszystkie fazy: ofertowanie, zamówienie, informacja o terminie, dostawa, zamknięcie zlecenia, fakturowanie etc.
  • Przepływ informacji serwisowej (technicznej, logistycznej, handlowej) pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu serwisowego
  • Efektywność procesu serwisowego (rejestr czasu pracy, urlopów etc.)
  • Zarządzanie ceną (cenniki, kalkulatory etc.)
  • Codzienna współpraca z Technikami Serwisowymi i innymi zespołami w Firmie
  • W perspektywie rola trenera wewnętrznego

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – 2 lata
  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum komunikatywna znajomość języka angielskiego – korespondencja, wyjazdy i szkolenia zagraniczne
  • Biegła znajomość MS Office
  • Dokładność, skrupulatność
  • Wysoka umiejętność planowania i organizacja
  • Poszukiwanie rozwiązań
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Komunikatywność
  • Samodzielność

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Umowę o pracę
  • Profesjonalne wdrożenie
  • Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną
  • Kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Bezpłatne miejsce parkingowe
  • Dofinansowanie do posiłków i urlopu
  • Drużynę piłkarską – piłka nożna

Jesteśmy firmą równych szans. Zatrudniamy osoby niepełnosprawne.

 

Wyczyść wszystko