Trener Serwisu

Możliwość pracy zdalnej

Zadania:

  • Wsparcie serwisu w diagnozach i naprawach obsługiwanych wózków widłowych
  • Rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy z fabryką
  • Komunikacja z przedstawicielami marki w Europie
  • Wsparcie z zakresu BHP przy naprawach serwisowych
  • Współpraca z jednostkami Urzędu  Dozoru Technicznego
  • Minimalizowanie czasów przestojów obsługiwanych urządzeń
  • Organizacja i realizacja szkoleń technicznych, produktowych na terenie kraju
  • Zapewnienie wymaganych uprawnień dla techników serwisu na terenie RP
  • Tworzenie i rozwijanie narzędzi informatycznych wspierających wiedzę techniczną w zespole oraz współdzielenie materiałów dydaktycznych
  • Wprowadzanie i rozwijanie nowych produktów serwisowych wprowadzanych na rynek polski

Oczekiwania:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne
  • Umiejętności techniczne, w tym czytanie dokumentacji technicznej
  • Znajomość wymagań prawnych i BHP przy obsłudze serwisowej maszyn
  • Bardzo dobra znajomość komputera i zagadnień sprzętowych IT
  • Wysoka umiejętność planowania, organizacji oraz przekazywania wiedzy
  • Wysoka komunikacja interpersonalna
  • Sumienność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość w realizacji zadań
  • Praca zespołowa
  • Gotowość do wyjazdów służbowych w kraju

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Umowę o pracę
  • Profesjonalne wdrożenie i cykl szkoleń
  • Narzędzia pracy: samochód (Toyota), laptop, telefon
  • Ubezpieczenie na życie
  • Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną
  • Wypłatę 100% wynagrodzenia w przypadku zwolnienia lekarskiego związanego z COVID-19
  • Kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną
  • Dofinansowanie do urlopu i/lub szkoleń
  • Ścieżkę rozwoju zawodowego
  • Dostęp do aplikacji Inspiro (audiobooki)

 

Co warto wiedzieć o rekrutacji w obecnej sytuacji?

  • Rekrutujemy (do odwołania) głównie telefonicznie i za pomocą Teams. Jeśli konieczne będzie przeprowadzenie spotkania F2F (bezpośredniego), odbywa się ono z zachowaniem reżimu sanitarnego (w maseczkach, z zachowaniem dystansu społecznego) tak, aby było to bezpieczne.
  • W trakcie rozmowy telefonicznej lub na Teams spodziewaj się takich samych pytań, jak w przypadku spotkania F2F. Zadamy pytania o Twoją biografię zawodową, motywację, opowiemy o stanowisku i strukturze, odpowiemy na wszystkie pytania. Poznasz nas, a my Ciebie.
  • Zdajemy sobie sprawę, że prowadzicie te rozmowy w dużej części w domach, że w tle może pojawić się dziecko, które potrzebuje uwagi, kot lub pies, liczymy się z tym. Również jesteśmy rodzicami/mamy swoich pupili, którzy mogą domagać się i naszej uwagi.
  • Jesteśmy przygotowani na scenariusz, w którym obecna sytuacja może się wydłużać. Korzystamy ze zdalnych rozwiązań, przeprowadzamy zdalne szkolenia wdrożeniowe dla nowych Pracowników, organizujemy i umożliwiamy pracę z wielu lokalizacji w kraju.

Zrobimy wszystko, aby przeprowadzić Cię przez proces rekrutacji, zatrudnienia i onboardingu najlepiej jak to możliwe.

Aplikuj
Wyczyść wszystko