Nowy Traigo80 2-3,5 tony
Dzięki akumulatorowi litowo-jonowemu Traigo80 umożliwia szybkie i łatwe ładowanie. Unikanie wymiany baterii przy zachowaniu wysokiej wydajności przez całą zmianę.
Nawet przy najmniejszym akumulatorze i ładowarce możliwa jest pełna 8-godzinna zmiana. Wystarczy naładować Traigo80 dwa razy przez 15 minut podczas głównych okresów pracy i podłączyć go na 45 minut podczas przerwy na posiłek w połowie zmiany.
Dobre zwyczaje ładowania mogą umożliwić wózkom z nawet najmniejszym pakietem energii pracę przez całą dobę. Traigo80 jest dostarczany z 2 pakietami energetycznymi, które pasują do Twoich operacji.
Niezależnie od tego, jaki rodzaj energi wybierzesz, zapewnimy Ci pomoc. Traigo80 jest również gotowy na ogniwa paliwowe i oczywiście dostępny z tradycyjnym akumulatorem kwasowo-ołowiowym z łatwym otwieraniem drzwi w celu wymiany akumulatora.
Opcjonalny zintegrowany kolorowy ekran dotykowy zapewnia operatorowi intuicyjny interfejs, pokazując kluczowe informacje o tym, jak zwiększyć wydajność i produktywność podczas pracy z Traigo80.
Podłokietnik umożliwia wybór różnych opcji obsługi ładunku: minidźwignie, dźwignie wielofunkcyjne lub wielofunkcyjny joystick, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.
Samonośna kabina zapewnia niższy poziom hałasu i wibracji
Przestronna otwarta lub zamknieta kabina z regulowaną pozycją operatora zapewnia komfort przez całą zmianę niezleżnie od warunków pracy.
Model podstawowy zapewnia doskonałą stabilność i udźwig resztkowy, zapewniając operatorowi wózka widłowego przestronne i ergonomiczne środowisko pracy.
Dzięki mniejszym wymiarom kompaktowy wózek Traigo80 lepiej porusza się w węższych przestrzeniach, takich jak alejki między regałami.
Traigo80 jest dostępny ze środkiem ciężkości 600 mm, który jest idealny do obsługi większych ładunków.
Utworzenie w portalu I_Site unikalnych profili operatorów powiązanych z kodem PIN oznacza, że wózek mogą uruchamiać i obsługiwać wyłącznie przeszkolone i upoważnione osoby. Opcjonalnie można posłużyć się kartą dostępu (Smart Access), której interfejs jest zintegrowany z interfejsem operatora
Sprawdzenie przed uruchomieniem to inteligentna funkcja systemu I_Site, która została udostępniona na interfejsie operatora wózka BT Reflex. Funkcja zapewnia automatyczną kontrolę systemów wózka przed każdą zmianą, co zwiększa niezawodność i bezpieczeństwo pojazdu i operatora.
I_Site monitoruje, w jaki sposób i kiedy używane są akumulatory litowo-jonowe, ułatwiając znalezienie okresów, w których można naładować wózek. I_Site obsługuje również akumulatory kwasowo-ołowiowe, umożliwiając użytkownikom utrzymanie ich akumulatorów w najlepszy możliwy sposób. Został zaprojektowany tak, aby operacje zmniejszały zużycie energii i koszty.
Czujniki wstrząsów pojazdu BT Reflex dostarczają informacje o kolizjach. Wgląd w różne zdarzenia i działania operatora za pośrednictwem systemu zarządzania flotą I-Site może pomóc w zapobieganiu i unikaniu uszkodzeń inteligentnych i połączonych w sieci wózków i infrastruktury magazynowej, zapewniając bezpieczniejszą i bardziej ekonomiczną pracę.
Wszystkie wózki elektryczne Traigo80 są standardowo wyposażone w unikalny System Aktywnej Stabilności (SAS) firmy Toyota, zapewniający doskonałą stabilność wózka widłowego, chroniąc operatora i ładunek podczas jazdy, skręcania i podnoszenia. SAS zapewnia zaawansowaną technologię zwiększającą bezpieczeństwo i poprawiającą wydajność.
Traigo80 4-5 t
Dzięki doskonałej stabilności ta seria jest idealna do obsługi intensywnych zastosowań i (wielu) ciężkich ładunków, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
W pełni regulowany fotel i kolumna kierownicy oraz dużo miejsca na nogi mają na celu zapewnienie optymalnej ergonomii pracy każdego operatora.
Ta wysokowydajna gama Traigo80 spełnia potrzeby wszystkich użytkowników i jest niezbędna w operacjach produkcyjnych i magazynowych o dużej intesnsywności pracy.
.
Dobra widoczność we wszystkich kierunkach zapewnia widok ładunku i otoczenia, tworząc bezpieczne środowisko pracy.
Elektryczne wózki widłowe są cichsze niż ich odpowiedniki spalinowe, a ich emisja jest czysta i nieszkodliwa. Dzięki niskim wymaganiom konserwacyjnym charakteryzują się niskim całkowitym kosztem posiadania, zapewniając jednocześnie doskonałą ergonomię. Wózki elektryczne mają również nisko położony środek ciężkości, co pozwala nam zaoferować szeroki zakres udźwigów dostosowanych do lekkich i ciężkich zastosowań.
Wózki elektryczne są bardzo wszechstronne i mogą być używane w wielu różnych zastosowaniach, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Tak więc, niezależnie od tego, czy Twoja działalność zajmuje się produkcją, magazynowaniem, dystrybucją, napojami, sprzedażą detaliczną lub czymś innym - możesz przejść na elektryka.
Tak, elektryczne wózki widłowe Toyota z przeciwwagą są przystosowane do pracy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz i mogą być wyposażone w różnego rodzaju kabiny oraz dodatkowe zabezpieczenia dostosowane do warunków zewnętrznych. Kabiny te zapewniają dodatkową ochronę przed wszystkimi warunkami środowiskowymi: upałem, chłodem, deszczem...
Elektryczne wózki widłowe Toyota są wyposażone w akumulatory kwasowo-ołowiowe lub litowo-jonowe, w zależności od potrzeb. Są również dostępne z energią z ogniw paliwowych jako alternatywne źródło energii elektrycznej.
Akumulatory litowo-jonowe mają wiele zalet. Mają dłuższą żywotność niż akumulatory kwasowo-ołowiowe i są o 30% bardziej energooszczędne. Dzięki akumulatorowi Li-ion możesz naładować swój wózek, a ładowanie jest łatwe i szybkie. To czysta technologia, która nie wymaga osobnej ładowni. W gamie elektrycznych wózków z przeciwwagą Toyota dostępne są 3 rodzaje inteligentnych akumulatorów litowo-jonowych, które pasują do Twoich zastosowań i nawyków związanych z ładowaniem.
Akumulator litowo-jonowy wytrzymuje średnio do 5000 ładowań, podczas gdy akumulator kwasowo-ołowiowy może być ładowany około 1500 razy.
Nowy Traigo80 2-3,5 tony z najmniejszym akumulatorem i ładowarką może pracować przez pełną 8-godzinną zmianę przy 80% wskaźniku wykorzystania, z zaledwie dwoma 15-minutowymi przerwami na ładowanie w głównych okresach pracy i dodatkowymi 45 minutami ładowania podczas przerwy na posiłek w połowie zmiany.
Czasy i schematy ładowania zależą od rozwiązania baterii i wymagań operacyjnych. Akumulatory kwasowo-ołowiowe należy ładować, gdy ich poziom spadnie do 20%, co wydłuży żywotność akumulatora do pięciu lub więcej lat. Akumulatory litowo-jonowe są bardziej elastyczne, na ich żywotność nie ma wpływu częstotliwość ładowania. W rzeczywistości akumulatory litowo-jonowe zachęcają do ładowania okazjonalnego, aby utrzymać działalność magazynu.
Jeśli dążysz do optymalnej równowagi między zadaniami operacyjnymi a ładowaniem dodatkowym, bateria litowo-jonowa jest warta kosztów zarówno z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju, jak i finansowego.
Początkowa cena zakupu wózków spalinowych jest niższa niż elektrycznych wózków widłowych. Te ostatnie są jednak bardziej opłacalne na dłuższą metę, ponieważ mają mniej ruchomych części i dlatego nie wymagają dużej konserwacji. Dodatkowo koszty ładowania są również znacznie niższe niż koszty tankowania (gazu lub oleju napędowego).