Zapewnianie wysokiej wydajności przy niskim zużyciu energii; Modele Traigo48 są bardzo energooszczędne, szczególnie w przypadku zastosowania akumulatorów litowo-jonowych.
Gama Traigo48 została zaprojektowana do wszelkich rodzajów prac - od użytkowania okazjonalnego po pracę wielozmianową.
Nasz Traigo48 z akumulatorem litowo-jonowym zapewnia wyjątkowe czasy pracy i może zostać błyskawicznie naładowany w dowolnym momencie. Gama jest dostarczana z inteligentnymi pakietami zasilania.
Wózki Traigo48 są również dostępne z akumulatorami kwasowo-ołowiowymi. Ich podwozie umożliwia łatwe wyjęcie akumulatora z boku za otwory na widły lub przy pomocy wbudowanego łoża z rolkami.
Operator ma do dyspozycji w pełni regulowany fotel z dobrym podparciem oraz regulowaną kolumnę kierownicy. Wielofunkcyjny wyświetlacz jest dobrze widoczny i łatwo dostępny.
Konstrukcja zapewnia optymalną manewrowość w najciaśniejszych miejscach dla zmaksymalizowania wydajności. Podwozie z 3 kołami jest wyjątkowo zwrotne i mieści się w wąskich alejkach.
Gama Traigo48 jest wszechstronna i tak samo efektywna i wydajna podczas pacy w pomieszczeniach pośród regałów, jak i na zewnątrz, na placu lub na stanowisku załadunkowym.
Doskonała widoczność wideł, nawet podczas pracy na wysokości, oraz otoczenia tworzą bezpieczniejszą przestrzeń roboczą. Oświetlenie LED zwiększa bezpieczeństwo podczas pracy w nocy lub w słabo oświetlonych miejscach.
Wszystkie wózki elektryczne Traigo48 są wyposażone w unikalny Aktywny Układ Stabilizacji (SAS) firmy Toyota, zapewniający doskonałą stabilność wózka widłowego i chroniący operatora oraz ładunek podczas jazdy, skręcania i podnoszenia ładunku. SAS zapewnia zaawansowaną technologię zwiększającą bezpieczeństwo i poprawiającą wydajność.
Utworzenie w portalu I_Site unikalnych profili operatorów powiązanych z kodem PIN oznacza, że wózek mogą uruchamiać i obsługiwać wyłącznie przeszkolone i upoważnione osoby. Opcjonalnie można posłużyć się kartą dostępu (Smart Access), której interfejs jest zintegrowany z interfejsem operatora
Sprawdzenie przed uruchomieniem to inteligentna funkcja systemu I_Site, która została udostępniona na interfejsie operatora wózka BT Reflex. Funkcja zapewnia automatyczną kontrolę systemów wózka przed każdą zmianą, co zwiększa niezawodność i bezpieczeństwo pojazdu i operatora.
Ta funkcja I_Site umożliwia łatwe wysyłanie wiadomości do i z pojazdu za pośrednictwem nowego interfejsu operatora. Na przykład, w przypadku wystąpienia problemu operator może wygenerować komunikat alarmowy, a serwisant może wysłać operatorowi wiadomość z prośbą o powrót do bazy.
Czujniki wstrząsów pojazdu BT Reflex dostarczają informacje o kolizjach. Wgląd w różne zdarzenia i działania operatora za pośrednictwem systemu zarządzania flotą I-Site może pomóc w zapobieganiu i unikaniu uszkodzeń inteligentnych i połączonych w sieci wózków i infrastruktury magazynowej, zapewniając bezpieczniejszą i bardziej ekonomiczną pracę.
Elektryczne wózki widłowe są cichsze niż ich odpowiedniki spalinowe, a ich emisja jest czysta i nieszkodliwa. Dzięki niskim wymaganiom konserwacyjnym charakteryzują się niskim całkowitym kosztem posiadania, zapewniając jednocześnie doskonałą ergonomię. Wózki elektryczne mają również nisko położony środek ciężkości, co pozwala nam zaoferować szeroki zakres udźwigów dostosowanych do lekkich i ciężkich zastosowań.
Wózki elektryczne są bardzo wszechstronne i mogą być używane w wielu różnych zastosowaniach, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Tak więc, niezależnie od tego, czy Twoja działalność zajmuje się produkcją, magazynowaniem, dystrybucją, napojami, sprzedażą detaliczną lub czymś innym - możesz przejść na elektryka.
Tak, elektryczne wózki widłowe Toyota z przeciwwagą są przystosowane do pracy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz i mogą być wyposażone w różnego rodzaju kabiny oraz dodatkowe zabezpieczenia dostosowane do warunków zewnętrznych. Kabiny te zapewniają dodatkową ochronę przed wszystkimi warunkami środowiskowymi: upałem, chłodem, deszczem...
Elektryczne wózki widłowe Toyota są wyposażone w akumulatory kwasowo-ołowiowe lub litowo-jonowe, w zależności od potrzeb. Są również dostępne z energią z ogniw paliwowych jako alternatywne źródło energii elektrycznej.
Akumulatory litowo-jonowe mają wiele zalet. Mają dłuższą żywotność niż akumulatory kwasowo-ołowiowe i są o 30% bardziej energooszczędne. Dzięki akumulatorowi Li-ion możesz naładować swój wózek, a ładowanie jest łatwe i szybkie. To czysta technologia, która nie wymaga osobnej ładowni. W gamie elektrycznych wózków z przeciwwagą Toyota dostępne są 3 rodzaje inteligentnych akumulatorów litowo-jonowych, które pasują do Twoich zastosowań i nawyków związanych z ładowaniem.
Akumulator litowo-jonowy wytrzymuje średnio do 5000 ładowań, podczas gdy akumulator kwasowo-ołowiowy może być ładowany około 1500 razy.
Nowy Traigo80 2-3,5 tony z najmniejszym akumulatorem i ładowarką może pracować przez pełną 8-godzinną zmianę przy 80% wskaźniku wykorzystania, z zaledwie dwoma 15-minutowymi przerwami na ładowanie w głównych okresach pracy i dodatkowymi 45 minutami ładowania podczas przerwy na posiłek w połowie zmiany.
Czasy i schematy ładowania zależą od rozwiązania baterii i wymagań operacyjnych. Akumulatory kwasowo-ołowiowe należy ładować, gdy ich poziom spadnie do 20%, co wydłuży żywotność akumulatora do pięciu lub więcej lat. Akumulatory litowo-jonowe są bardziej elastyczne, na ich żywotność nie ma wpływu częstotliwość ładowania. W rzeczywistości akumulatory litowo-jonowe zachęcają do ładowania okazjonalnego, aby utrzymać działalność magazynu.
Jeśli dążysz do optymalnej równowagi między zadaniami operacyjnymi a ładowaniem dodatkowym, bateria litowo-jonowa jest warta kosztów zarówno z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju, jak i finansowego.
Początkowa cena zakupu wózków spalinowych jest niższa niż elektrycznych wózków widłowych. Te ostatnie są jednak bardziej opłacalne na dłuższą metę, ponieważ mają mniej ruchomych części i dlatego nie wymagają dużej konserwacji. Dodatkowo koszty ładowania są również znacznie niższe niż koszty tankowania (gazu lub oleju napędowego).