Używamy plików cookies aby zapewnić jak najlepsze korzystanie z naszej witryny. OK

Serwis, na którym możesz polegać

Nasze plany serwisowe wpływają na płynną działalność Twojej firmy i pomagają uzyskać z wózków jak najwięcej, niezależnie od marki, dzięki czemu możesz z pewnością planować swoją pracę. Pomożemy Ci tak dostosować swój plan serwisowy, aby dokładnie pasował to Twoich potrzeb lub możesz dokonać wyboru spośród 3 pakietów usług.

Toyota Service Concept

Twoje potrzeby jako klienta są dla nas priorytetem, dlatego serwis jest naszą pasją. Wartości, które stosujemy w naszych usługach zostały ujęte w Toyota Service Concept. Wskazują one na to, w jaki sposób nasza oferta serwisowa pomaga Ci uzyskać jak najwięcej z Twojej działalności.

 

"Serwisant, który regularnie nas odwiedza, jest profesjonalny, wydajny i bardzo skuteczny. Ma świetny kontakt z klientem i sprawia, że jest pewny, że wózek powróci do pracy w jak najkrótszym czasie. Wnosi istotny wkład do Waszej działalności."

Więcej na temat Toyota Service Concept >

Jak nas oceniają klienci

Co jest ważne dla naszych klientów?

Poprzez uznaną metodologię pytamy o to, co jest ważne dla naszych klientów i w jaki sposób nasze działania są odbierane: współczynnik NPS pozwala nam porównywać osiągane przez nas wyniki.

Jako że obsługa serwisowa jest kluczowym wyróżnikiem, dla naszych klientów ważne jest to, że możemy wykonywać naprawy szybko, rozwiązywać problemy za pierwszym razem i dostarczać części, gdy są one potrzebne.

Co miesiąc zbieramy od klientów ponad 1500 ankiet, co pozwala nam stale ulepszać nasze usługi. Dzięki temu jesteśmy w stanie pomóc naszym klientom w zwiększaniu wydajności i w kontrolowaniu kosztów.

0
techników serwisowych
0h
dostawa części do każdego miejsca w Europie
0mln
przeprowadzanych rocznie usług serwisowych
0%
napraw podczas pierwszej wizyty
0
współczynnik NPS

Zawsze blisko Ciebie

Zawsze blisko Ciebie

To, co otrzymujesz

  • Pełna przejrzystość i brak ukrytych kosztów
  • Akredytowani technicy
  • Pełna historia serwisowa

STANDARDOWO W SKŁAD KAŻDEGO PLANU SERWISOWEGO TOYOTA WCHODZI: przejrzysty serwis, brak ukrytych kosztów, akredytowani technicy, szybki czas reakcji oraz pełna historia serwisowa

Pełna obsługa

Pełna obsługa

  • Maksymalny poziom wydajności
  • Pomoc w razie awarii
  • Obsługa zapobiegawcza

Dbamy o wszystkie Twoje potrzeby serwisowe w zakresie najwyższych poziomów wydajności operacyjnej i czasu pracy. Full Service oznacza kompleksowy plan pracy i plan dotyczący części, w tym konserwację prewencyjną, pomoc w razie awarii i części wykorzystywane podczas serwisowania lub napraw.

Obsługa zapobiegawcza premium

Obsługa zapobiegawcza premium

  • Ustalony plan serwisowy
  • Maksymalizacja bezpieczeństwa
  • Zawiera wszystkie części

Zapobiega nieplanowanym przestojom i kosztownym naprawom. Bierzemy odpowiedzialność za utrzymanie Twoich wózków zgodnie z ustalonym planem, jak również za zachowanie wszystkich wymogów bezpieczeństwa. Zapewniamy także części wymieniane podczas serwisu.

Obsługa zapobiegawcza

Obsługa zapobiegawcza

  • Zapobieganie nieplanowanym przestojom
  • Maksymalizacja bezpieczeństwa
  • Niższe ryzyko i koszty napraw

Podobnie jak w przypadku poziomu Premium, zapobiegamy nieplanowanym przestojom i kosztownym naprawom, zapewniając jednocześnie zachowanie wszystkich wymogów bezpieczeństwa.

Zapytaj o poradę

Może Cię również zainteresować

Zarządzanie flotą Toyota I_Site

Zarządzanie flotą Toyota I_Site

I_Site łączy Twoją flotę, zbiera dane i zapewnia ogląd bieżącej sytuacji oraz podpowiada, jak optymalizować pracę.

Dowiedz się więcej >

Toyota Service Concept

Toyota Service Concept

Poprzez Toyota Service Concept - ustrukturyzowane podejście optymalizacji naszych usług - wyrażamy naszą pasję dotyczącą serwisu.

Dowiedz się więcej >

Studium przypadku: Współczynnik napraw wykonanych poprawnie za pierwszym razem

Studium przypadku: Współczynnik napraw wykonanych poprawnie za pierwszym razem

Liczba ta wskazuje na to jak skutecznie działamy jeżeli chodzi o wykonywanie napraw za pierwszym razem.

Dowiedz się więcej >

Studium przypadku: STEP i ASEC

Studium przypadku: STEP i ASEC

Programy ASEC i STEP poprawiają satysfakcję klientów i są istotną częścią Toyota Service Concept.

Dowiedz się więcej >