UWAGA! Sprzedawane osobno (na sztuki). Przedłużki wideł są odpowiednie do tymczasowego transportu ładunków dłuższych niż pozwalałyby na to fabryczne widły. Można je szybko i wygodnie zainstalować, przesuwając je po istniejących widłach. Blokuje się je na miejscu za pomocą sworznia blokującego, który znajduje się za trzonem wideł. Wersja otwarta służy wyłącznie do transportu ładunków rozłożonych na całej długości przedłużenia wideł.
Uwagi dotyczące wyboru
- Przedłużka wideł musi być podtrzymywana przez widły na co najmniej 60% jej całkowitej długości
- Należy zagwarantować znamionową nośność i środek ciężkości wózka
- Nośność przedłużki wideł musi odpowiadać obciążeniu wideł
Wersja otwarta
- Wyłącznie do transportu ładunków rozłożonych na całej długości przedłużenia wideł
- Pełna spawana konstrukcja
- Otwarty spód
- Końcówka wideł zwężana w płaszczyźnie poziomej i pionowej
Wersja zamknięta
- Do transportu ładunków, których środek ciężkości leży poza widłami podstawowymi
- Spawana i wyjątkowo solidna konstrukcja skrzynkowa
- Zamknięty spód
- Końcówka wideł zwężana w płaszczyźnie poziomej i pionowej
Specyfikacja techniczna
- * Maksymalną zatwierdzoną długość przedłużek wideł oblicza się przy pomocy wzoru: Długość istniejących wideł / 0,6 = Zatwierdzona długość przedłużek
- * Wykonanie otwarte
- * Zgodne z ISO 13284
- * Współczynnik bezpieczeństwa 3 zgodnie z ISO 2330