Dbamy o jakość usług biorąc pod uwagę Twoje opinie

Naszym celem jest osiągnięcie wysokiego poziomu jakości nie tylko oferowanych przez nas produktów i usług, ale także sposobu, w jaki współpracujemy z naszymi partnerami i odpowiadamy na ich prośby. Dlatego regularnie wysyłamy ankiety dot. satysfakcji z tego, jak pracujemy.

Pomiar satysfakcji klienta jest dla nas ważnym narzędziem. Pomaga nam wiedzieć, w jakim stopniu spełniamy oczekiwania naszych partnerów i jaka jest ich opinia na temat naszych wyników w zakresie rozwiązań sprzedażowych, serwisowych i wynajmu.

Nasze ankiety są krótkie (2-3 min) i zawierają cały system wskaźników jakości, aby poprawić następną interakcję z Tobą. Wskaźniki te oparte są na znanej na całym świecie metodologii NPS.

Jakie korzyści możesz czerpać, wypełniając ankiety, które wykonujemy?

  • Dzieląc się swoją opinią na temat naszych wyników, otrzymujesz natychmiastową pomoc w przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań.
  • Doświadczenie, które będziesz mieć podczas przyszłej interakcji z nami, ulegnie poprawie.

Co dzieje się z otrzymaną informacją zwrotną?

  • Działamy natychmiast, jeśli problem zostanie rozwiązany
  • Rozwijamy procesy doskonalenia, aby zapobiec nawrotom problemów (Kaizen)
  • Przesyłamy pozytywne opinie naszym współpracownikom, aby zachęcić ich do kontynuowania równie dobrych wyników.

3 rodzaje ankiet związanych z:

Zmień swoje doświadczenie, wpływaj na naszą firmę!

hubspot_40_60

Jesteśmy ogromnie zainteresowani Twoją opinią i doświadczeniem związanych z naszą firmą. Tworzymy produkty i świadczymy usługi z myślą o Tobie - naszym kliencie - dlatego Twoje zdanie jest dla nas niezwykle ważne.


Prosimy o wypełnienie krótkiego formularza, abyśmy mogli lepiej zrozumieć Twoje potrzeby i oczekiwania. Dzięki Twojej opinii będziemy mogli podejmować bardziej trafne decyzje i wprowadzać pozytywne zmiany, które wpłyną na jakość naszych produktów oraz naszą współpracę z partnerami.

Wyczyść wszystko