Naszym celem jest osiągnięcie wysokiego poziomu jakości nie tylko oferowanych przez nas produktów i usług, ale także sposobu, w jaki współpracujemy z naszymi partnerami i odpowiadamy na ich prośby. Dlatego regularnie wysyłamy ankiety dot. satysfakcji z tego, jak pracujemy.
Pomiar satysfakcji klienta jest dla nas ważnym narzędziem. Pomaga nam wiedzieć, w jakim stopniu spełniamy oczekiwania naszych partnerów i jaka jest ich opinia na temat naszych wyników w zakresie rozwiązań sprzedażowych, serwisowych i wynajmu.
Nasze ankiety są krótkie (2-3 min) i zawierają cały system wskaźników jakości, aby poprawić następną interakcję z Tobą. Wskaźniki te oparte są na znanej na całym świecie metodologii NPS.
Jakie korzyści możesz czerpać, wypełniając ankiety, które wykonujemy?
Co dzieje się z otrzymaną informacją zwrotną?
3 rodzaje ankiet związanych z: