Poprzez akredytację mamy pewność, że nasze działania serwisowe są zgodne ze standardami Toyoty.
Niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz możesz zawsze liczyć na wysoki standard obsługi i terminowości.
Genchi Genbutsu oznacza „przybyć i zobaczyć” tak, aby móc naprawdę zrozumieć realną sytuację i rozwiązać każdy problem.
Zawsze dążymy do eliminacji strat oraz minimalizacji naszego wpływu na środowisko.
Heijunka stabilizuje poziom obciążenia pracą oraz umożliwia utworzenie płynnych przepływów pracy. To dlatego planowanie i harmonogramowanie każdej wizyty jest naszym priorytetem.
Rozumiemy, że gdy Twoja działalność zostaje wstrzymana, priorytetem jest czas reakcji. Oznacza to szybsze i sprawniejsze przywrócenie Twojej działalności.
Jidoka to filozofia zakładająca ujawnianie wszelkich problemów. Poważnie traktujemy wszystkie problemy i rozwiązujemy je tak szybko i bezpiecznie, jak to możliwe.
Chcemy dokładnie dopasować się do Twoich potrzeb. Właściwi ludzie, właściwe umiejętności, właściwe części oraz właściwe umowy.
Poka Yoke to mechanizm lub proces stworzony po to, aby unikać błędów. Poprzez ciągłe udoskonalanie jakości części zamiennych i sprawdzanie ich przed wysyłką, zapewniamy terminowe dostarczenie prawidłowej części.
Dzięki naszemu zaangażowaniu w długoterminowe i strategiczne planowanie, możesz mieć pewność, że będziemy spełniać Twoje oczekiwania nie tylko jutro, ale także przez długie lata.
Technicy Toyoty mają dostęp online do wszystkich informacji niezbędnych do wykonania zadania. Dzięki temu możesz zawsze liczyć na skuteczny i wysokiej jakości serwis zapewniający minimalny czas przestoju.
Ufając naszej filozofii ciągłego doskonalenia się, zasadzie Toyota Way oraz naszemu systemowi TPS, możesz być pewny, że zawsze pracujemy nad poprawą jakości naszych usług.