Toyota Service Concept

Nie tylko dostarczamy produkty, ale również usługi wysokiej jakości. Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem i zrobimy wszystko, co tylko możliwe, aby sprostać Państwa oczekiwaniom. To dlatego stosujemy Toyota Service Concept - ustrukturyzowane podejście optymalizacji naszych usług z 12 kluczowymi wartościami.

Akredytacja

Poprzez akredytację mamy pewność, że nasze działania serwisowe są zgodne ze standardami Toyoty.

Standaryzacja

Niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz możesz zawsze liczyć na wysoki standard obsługi i terminowości.

Genchi Genbutsu

Genchi Genbutsu oznacza „przybyć i zobaczyć” tak, aby móc naprawdę zrozumieć realną sytuację i rozwiązać każdy problem.

Eliminacja strat

Zawsze dążymy do eliminacji strat oraz minimalizacji naszego wpływu na środowisko.

Heijunka

Heijunka stabilizuje poziom obciążenia pracą oraz umożliwia utworzenie płynnych przepływów pracy. To dlatego planowanie i harmonogramowanie każdej wizyty jest naszym priorytetem.

Zdolność do reagowania

Rozumiemy, że gdy Twoja działalność zostaje wstrzymana, priorytetem jest czas reakcji. Oznacza to szybsze i sprawniejsze przywrócenie Twojej działalności.

Jidoka

Jidoka to filozofia zakładająca ujawnianie wszelkich problemów. Poważnie traktujemy wszystkie problemy i rozwiązujemy je tak szybko i bezpiecznie, jak to możliwe.

Dokładne dopasowanie

Chcemy dokładnie dopasować się do Twoich potrzeb. Właściwi ludzie, właściwe umiejętności, właściwe części oraz właściwe umowy.

Poka yoke

Poka Yoke to mechanizm lub proces stworzony po to, aby unikać błędów. Poprzez ciągłe udoskonalanie jakości części zamiennych i sprawdzanie ich przed wysyłką, zapewniamy terminowe dostarczenie prawidłowej części.

Hoshin

Dzięki naszemu zaangażowaniu w długoterminowe i strategiczne planowanie, możesz mieć pewność, że będziemy spełniać Twoje oczekiwania nie tylko jutro, ale także przez długie lata.

Informacje w czasie rzeczywistym

Technicy Toyoty mają dostęp online do wszystkich informacji niezbędnych do wykonania zadania. Dzięki temu możesz zawsze liczyć na skuteczny i wysokiej jakości serwis zapewniający minimalny czas przestoju.

Kaizen

Ufając naszej filozofii ciągłego doskonalenia się, zasadzie Toyota Way oraz naszemu systemowi TPS, możesz być pewny, że zawsze pracujemy nad poprawą jakości naszych usług.

Zarządzanie flotą Toyota I_Site

Zarządzanie flotą Toyota I_Site

I_Site łączy Twoją flotę, zbiera dane i zapewnia ogląd bieżącej sytuacji oraz podpowiada, jak optymalizować pracę.

Dowiedz się więcej >

System Produkcyjny Toyoty (TPS)

System Produkcyjny Toyoty (TPS)

W działalności produkcyjnej stosujemy zasadę „lean manufacturing” i pracujemy zgodnie z systemem typu „pull”, co oznacza, że produkujemy tylko to, co zamawiasz.

Dowiedz się więcej >

Serwisant

Serwis

Nasze programy serwisowe sprawiają, że Twoja firma nigdy nie musi przerywać działalności. Dzięki nim w pełni wykorzystujesz możliwości wózków, bez względu na ich markę, oraz możesz planować pracę z dużą dozą pewności siebie.

Dowiedz się więcej >

Studium przypadku: STEP i ASEC

Studium przypadku: STEP i ASEC

Programy ASEC i STEP poprawiają satysfakcję klientów i są istotną częścią Toyota Service Concept.

Dowiedz się więcej >

Wyczyść wszystko