Ciągnik elektryczny, idealny dla portów lotniczych i do ciężkich zastosowań przemysłowych
Solidne, amortyzowane podwozie zapewniające wysoki komfort podczas jazdy na długich dystansach
Hydrauliczny układ kierowniczy zapewniający wysoki poziom komfortu
Doskonała widoczność dyszla z kabiny dzięki odpowiednio wyprofilowanemu podwoziu w rejonie tylnej platformy ciągnika
Przyciski trybu pełzania pozwalające na szybkie i bezpieczne dołączanie przyczep
Jest to potężny wózek holowniczy z kabiną umieszczoną z przodu, o uciągu 29 ton, do ciężkich zastosowań w portach lotniczych i w przemyśle ciężkim.
Tylna platforma
Ładowność 200 kg, z solidnymi bocznymi pałąkami ochronnymi zapobiegającymi przesuwaniu się ładunku.
Przyciski trybu pełzania
Dzięki przyciskom trybu pełzania dołączanie przyczep jest szybkie i bezpieczne.
W pełni zamknięta kabina (opcja)
Z drzwiami na zawiasach lub przesuwnymi, z nagrzewnicą i klimatyzacją dla zwiększenia wydajności i komfortu.
Niska podłoga
Zapewnia łatwy dostęp, zmniejszając wysiłek operatora i poprawiając bezpieczeństwo.
Ergonomiczne siedzenia
Szerokie i ergonomiczne siedzenia z pasem bezpieczeństwa, zapewniające optymalne wsparcie dla kierowcy, także podczas cofania. Dostępne różne opcje.
Specyfikacja techniczna
Przyciski trybu pełzania
Hydrauliczny układ kierowniczy
Zasilanie prądem stałym
Grube, wykonane z polietylenu zderzaki z przodu i z tyłu
Ręczny przedni zaczep holowniczy
Regulowana kolumna kierownicy
Ostrzeganie dźwiękiem o jeździe wstecz
Tylna platforma o nośności 200 kg
Cyfrowa deska rozdzielcza ze wskaźnikiem poziomu naładowania akumulatora, systemem wykrywania usterek, prędkościomierzem, licznikiem kilometrów i licznikiem roboczogodzin
Wyprodukowany we Francji zgodnie z zasadami Systemu Produkcyjnego Toyoty (TPS)