Wyjątkowy przegubowy układ kierowania, umożliwiający węższy promień skrętu
Do kompletowania zamówień na dużych wysokościach, w korytarzach z prowadzeniem za pomocą przewodu lub szyny
System BT Optipace, który dostosowuje prędkość jazdy i przeładunku wózka wedle wysokości podnoszenia i ciężaru ładunku
Zaawansowany układ podnoszenia (ALS), dzięki któremu możliwe jest zmniejszenie zapotrzebowania na energię o 35%
Inteligentny wózek: łatwość podłączania, monitorowania i modernizacji
Zaawansowana koncepcja VNA firmy Toyota opiera się na wózku BT Vector serii A, która oferuje unikalne funkcje oszczędzające przestrzeń i zwiększające produktywność. Jego przegubowe podwozie zapewnia doskonałą stabilność i minimalizuje przestrzeń potrzebną do przejechania pomiędzy korytarzami, dzięki czemu w magazynie więcej miejsca można przeznaczyć na przechowywanie towarów. Osiągnięte zostały wyjątkowe poziomy produktywności i wydajności pracy.
Przegubowy układ kierowania
Na rzecz doskonałych właściwości manewrowych i szybkiego przemieszczania się między alejkami. Pozwala przemieszczać się w alejkach o jeden metr węższych niż te, w których mógłby przemieszczać się wózek niewyposażony w podwozie przegubowe.
Zaawansowany układ podnoszenia
Zmniejsza ilość energii potrzebnej do podniesienia kabiny i ładunku, umożliwiając dwuzmianową pracę przy jednym ładowaniu.
System ochrony osobistej (Personal Protection System)
Skanery zamontowane z przodu i z tyłu w celu wykrywania obiektów znajdujących się w alejkach. Wózek jest automatycznie spowalniany lub zatrzymywany w celu zapobieżenia kolizji z osobami lub innymi wózkami.
Nawigacja
Pomaga operatorowi w dotarciu do prawidłowej lokalizacji palety, poprawia bezpieczeństwo, dokładność i wydajność. W połączeniu z systemem zarządzania magazynem, pozwala na ustalenie najszybszej trasy przed jazdą.
Podwozie z czterema kołami
Zapewnia wiodący w swojej klasie udźwig oraz mniejsze obciążenie podłoża. Mocne, podwójne jednostki napędowe skracają czas trwania cyklu.
Ruch wideł sterowany pasem napędowym
Nadrzędny względem tradycyjnego sterowania zębatkowego, eliminuje wibracje i konieczność smarowania. Daje to płynną pracę i niższe koszty utrzymania.
Specyfikacja techniczna
Przegubowy układ kierowania
Zaawansowany układ podnoszenia (ALS)
System Optipace
Zestaw czterech kół podporowych
Podwozie z czterema kołami
Prowadzenie przewodem/szyną
Automatyczny hamulec postojowy
System kamer/monitoringu (PPS)
Maszt zapewniający dobrą widoczność
Regulowane siedzisko
Ruch wideł sterowany pasem napędowym
Nawigacja za pomocą systemu zarządzania magazynem lub bez niego
Podział na strefy
Sygnalizacja alejek
Wersja dla chłodni
Inteligentny wózek wyposażony w urządzenia telematyczne