Autopilot CDI120: Najnowszy AGV Toyoty - zautomatyzowany poziomy transporter paletowy

CDI120 to pierwszy w historii specjalnie zaprojektowany zautomatyzowany transporter paletowy od Toyota Material Handling Europe. Współpracuje on z istniejącymi pojazdami Autopilot Toyota i systemem zarządzania T-ONE, tworząc w pełni zintegrowane rozwiązanie magazynowe.

Toyota Material Handling Europe zaprezentowała swoje najnowsze rozwiązanie w dziedzinie automatyzacji magazynów: CDI120 - AGV zaprojektowany specjalnie jako transporter palet.

CDI120 to nowoczesne i wydajne, kompaktowe i intuicyjne rozwiązanie do poziomego transportu towarów, nadające nowy wymiar każdej operacji magazynowej.  Bezproblemowo wpasowuje się w gamę pojazdów Autopilot Toyota Material Handling Europe,  dołączając do automatycznych ciągników  holowniczych ,  wózków unoszących (low lifter),  wózków podnoszących (stacker),  również tych z przeciwwagą i wózków  wysokiego składowania, tworząc kompleksową ofertę, która może zaspokoić praktycznie każdą potrzebę klienta.

Kompaktowy i ekonomiczny

CDI120 został zaprojektowany jako pojazd Autopilot praktycznie od podstaw, a nie jako zwykła zmiana konwencjonalnego wózka obsługiwanego manualnie. Umożliwiło to całkowite przedefiniowanie wielu aspektów funkcjonowania , od obudowy po nawigację i funkcje bezpieczeństwa, umożliwiając użytkownikom maksymalne wykorzystanie technologii AGV.

Pierwszą rzeczą, którą wielu użytkowników zauważy, jest to, że CDI120 nie ma wideł. Zamiast tego  pobiera paletę, wjeżdżając pod nią i podnosi ją od dołu, wykorzystując stację przelotową. Zapewnia to precyzyjny i wydajny  transport ładunków spaletyzowanych  o wadze do 1200 kg.

Niezwykle kompaktowa konstrukcja CDI120 – z wbudowanym laserowym skanerem bezpieczeństwa i czujnikami w  podwoziu, w połączeniu z konstrukcją napędu różnicowego – umożliwia wydajne  załadunki i rozładunki dzięki stacji przelotowej. Pozwala również na  wykonywanie ciasnych manewrów skrętu, praktycznie obrót w miejscu i szybką pracę nawet w obszarach o  ograniczonej wysokości.

W ruchu CDI120 może "widzieć" obiekty  z odległości do 30 metrów. Odometria i lokalizacja oparta na  funkcjach są następnie wykorzystywane do precyzyjnego poruszania się po przestrzeni magazynowej. Algorytm lokalizacji jest na tyle zaawansowany, że może interpretować dodatkowe funkcje dynamicznie dodawane do środowiska.  Jednocześnie standardowe funkcje bezpieczeństwa Toyoty zapewniają bezpieczny transport,  a służą do tego przednie i boczne pola detekcji, niebieskie światło ostrzegawcze LED i przyciski awaryjnego zatrzymania tzw. E-stopy.

Rośnie wraz z Twoją działalnością

CDI120 funkcjonuje nie tylko jako samodzielny pojazd: działa również bezproblemowo jako część zautomatyzowanej floty pojazdów, komunikując się z innymi pojazdami AGV Toyoty i systemami zarządzania  za pomocą oprogramowania T-ONE. Opracowany we własnym zakresie przez Toyotę T-ONE może integrować i nadzorować wszystkie urządzenia magazynowe w celu optymalizacji wydajności i czasu pracy.

Daje to operatorom maksymalną elastyczność: mogą inicjować zadania transportowe CDI120 ręcznie (za pomocą systemu zarządzania magazynem lub przycisków  wywoławczo-inicjujących) lub za pomocą zautomatyzowanego oprogramowania. Wózki mogą być konfigurowane dla różnych wstępnie ustawionych tras (z punktu A do punktu B, pętla lub część  trasy wieloetapowej ) i priorytetów, które można  dostosować w czasie rzeczywistym, aby utrzymać ciągły przepływ ładunków - unikając zakłóceń i optymalizując pracę.

"CDI120 został zaprojektowany tak, aby był czymś więcej niż tylko najnowocześniejszym transporterem poziomym. Ważnym celem w jego rozwoju było zapewnienie ekonomicznego rozwiązania, które bezproblemowo współpracuje z  naszymi wózkami podnoszącymi (stacker) i wysokiego składowania (reach truck) – optymalizując zwrot z inwestycji dla naszych klientów w ich zastosowaniach transportowych i  składowania " - wyjaśniła Maria Carlsson - menedżer produktu ds. pojazdów zautomatyzowanych, Toyota Material Handling Europe. "Dzięki zautomatyzowanemu planowaniu i realizacji tras w T-ONE możliwe jest podzielenie transportu odcinkowego (z punktu A do punktu B) na wieloetapowe zadanie obejmujące różne typy pojazdów - na przykład przy użyciu  ekonomicznego CDI120 do transportu poziomego i potężnego RAE do układania np. w regałach. To nie tylko pozwoli menedżerom osiągnąć wymagany zwrot z inwestycji, ale także oszczędzić  przestrzeń i energię.

" Co więcej, ponieważ T-ONE można łatwo konfigurować dla różnych przepływów i rozmiarów operacji, flota transporterów CDI120 może być  wdrażana elastycznie w sposób skalowalny w zależności od potrzeb. Właściciele firm lub kierownicy magazynów mogą przyjąć podejście "dużej skokowej zmiany" do automatyzacji lub dokonać bardziej stopniowego przejścia – w obu przypadkach  czerpiąc korzyści z automatyzacji bez zakłóceń i zgodnie z ich potrzebami i priorytetami biznesowymi. "

Poznaj Autopilot CDI120 >

Kontakt z mediami

Toyota Material Handling Polska
Marcin Mańka, Marketing Manager
+48 22 753 20 00

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI >

Wyczyść wszystko