Nasze zobowiązanie do wspierania procesów logistycznych i zachowania ciągłości łańcuchów dostaw.

Podczas pandemii Covid-19 Toyota Material Handling dostosowuje się do ewoluującego kryzysu zdrowotnego. Toyota Material Handling Europe i wszystkie jej oddziały śledzą rozwój wirusa z najwyższą starannością. Nasze priorytety są jasne: zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników oraz potrzeby naszych Klientów i dostawców. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić naszym Klientom i partnerom dostępność usług i towarów z naszej oferty. Naszym celem jest nie tylko ochrona naszych pracowników i personelu naszych Klientów, ale także utrzymanie naszej roli w łańcuchu dostaw (szczególnie w handlu detalicznym żywnością i służbie zdrowia) przy jednoczesnym przestrzeganiu lokalnych przepisów.

Aktualizacja Luty

Naszym najwyższym priorytetem pozostaje zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i współpracowników. Dlatego chcielibyśmy przypomnieć wszystkim o konieczności podjęcia środków ostrożności:

  • Zawsze zachowuj dystans społeczny
  • Zostań w domu nawet przy łagodnych objawach
  • Zachowuj podsawowe zasady higieny


Serwis


Wspieramy biznes i przedsięwzięcia naszych Klientów. Oferujemy najwyższej jakości uslugi serwisowe, przy jednoczesnym poszanowaniu Twoich wytycznych biznesowych i lokalnych przepisów. Wszyscy technicy pracują zgodnie ze ścisłymi wytycznymi dotyczącymi higieny i dystansu społecznego nosząc sprzęt ochronny.

Aby wesprzeć Cię w najlepszy możliwy sposób, udostępniamy bezpłatne przewodniki dotyczące bezpiecznej realizacji operacji serwisowych podczas COVID-19:

Wytyczne dotyczące wizyty serwisowej

Wytyczne dotyczące czyszczenia sprzętu

Wytyczne dotyczące przechowywania nieużywanego sprzętu przez dłuższy okres

 

Sprzedaż

Tutaj również działamy by w pełni wspierać Twój biznes.Jednocześnie respektujemy ograniczenia dotyczące wizyt bezpośrednich. Wykorzystujemy spotkania online lub połączenia konferencyjne zgodnie z preferencjami klienta. Nasz sklep internetowy jest alternatywą dla transakcji zawieranych w sposób tradycyjny.

Wynajem

Wspieramy naszych klientów, dysponując wystarczającą liczbą wózków dostęnych od ręki (zwłaszcza dla branż związanych z ochroną zdrowia, branży spożywczej i handlu detalicznego) . W warsztatach i podczas dostaw do klientów przestrzegane są rygorystyczne procesy dezynfekcji sprzętu.

Dostawy

W sposób ciągły optymalizujemy nasze wewnętrzne procesy logistyczne , aby nadążać za rosnącym popytem biznesowym. Wszystkie zamówienia realizowane są na bieżąco. Naszą ambicją jest zapewnienie ciągłości produkcji i jak najszybsza realizacja zamówień na wózki oraz części zamienne.

I_Site dla wsparcia biznesu

U naszych klientów pracuje ponad 130 000 wózków z dostępem do sieci, co odegrało znaczącą rolę w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Pozwoliło nam to zaoferować klientom elastyczne rozwiązania, ponieważ wózki z I_Site informują nas o parametrach wykorzystania.Wiemy, które branże przeżywają ożywienie . Dzięki tym danym możemy przygotowywać naszą flotę wózków STR z uwzględnieniem szczytów zapotrzebowania u naszych klientów.

Pracownicy

Postępujemy zgodnie z wytycznymi rządowymi w każdym kraju i zachęcamy pracowników, jeśli to możliwe, do pracy w domu, zapewniając im odpowiednią infrastrukturę techniczną.

Pracownicy pozostający na miejscu w fabrykach, biurach, magazynach i warsztatach proszeni są o przestrzeganie niezbędnych środków bezpieczeństwa i higieny (dystans społeczny, rygorystyczne procedury higieniczne).

Międzynarodowe podróże służbowe są dozwolone tylko wtedy, gdy zostaną uznane za krytyczne dla biznesu. Na codzień korzystamy ze spotkań online.

Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z oddziałem Toyota Material Handling w Twoim kraju.

Dziękujemy wszystkim operatorom wózków widłowych, którzy poprzez swoją pracę zapewniają ciągłość łańcuchów dostaw.

Dziękuję wszystkim pracownikom służby zdrowia za ich ciężką, odważną pracę.

Zespół zarządzający Toyota Material Handling Europe

Wyczyść wszystko