Naszym najwyższym priorytetem pozostaje zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i współpracowników. Dlatego chcielibyśmy przypomnieć wszystkim o konieczności podjęcia środków ostrożności:
Wspieramy biznes i przedsięwzięcia naszych Klientów. Oferujemy najwyższej jakości uslugi serwisowe, przy jednoczesnym poszanowaniu Twoich wytycznych biznesowych i lokalnych przepisów. Wszyscy technicy pracują zgodnie ze ścisłymi wytycznymi dotyczącymi higieny i dystansu społecznego nosząc sprzęt ochronny.
Aby wesprzeć Cię w najlepszy możliwy sposób, udostępniamy bezpłatne przewodniki dotyczące bezpiecznej realizacji operacji serwisowych podczas COVID-19:
Wytyczne dotyczące wizyty serwisowej
Wytyczne dotyczące czyszczenia sprzętu
Wytyczne dotyczące przechowywania nieużywanego sprzętu przez dłuższy okres
Stworzyliśmy ulotkę zawierającą wskazówki, co zrobić, gdy technik serwisu Toyoty odwiedza Twoją firmę.
Stworzyliśmy ulotkę zawierającą wskazówki, w jaki sposób dezynfekować twój sprzęt.
Wszyscy technicy Toyoty otrzymali wytyczne dotyczące bezpieczeństwa, których należy przestrzegać przed, w trakcie i po przeprowadzeniu wizyty serwisowej u klienta. Nasi technicy są poinstruowani, aby przestrzegać przepisów obowiązujących w Twojej firmie, a także lokalnych przepisów; w tym ścisłe procedury higieniczne i zachowania dystansu społecznego, aby zapewnić Tobie, ludziom w Twojej lokalizacji i naszym technikom bezpieczeństwo i zdrowie.
Tak, nasze obecne możliwości pozwalają naszym technikom serwisowym na przeprowadzanie wszystkich niezbędnych wizyt, bez konieczności nadawania priorytetów niektórym branżom przed innymi.
Tam, gdzie to konieczne, wizyty serwisowe odbywaja się naprzemiennie, nadając priorytet naprawom w przypadku awarii, a nie konserwacji zapobiegawczej. Robimy to oczywiście po omówieniu z Tobą i zgodnie z lokalnymi przepisami (na przykład w zależności od lokalnych decyzji dotyczących kontroli bezpieczeństwa).
Tutaj również działamy by w pełni wspierać Twój biznes.Jednocześnie respektujemy ograniczenia dotyczące wizyt bezpośrednich. Wykorzystujemy spotkania online lub połączenia konferencyjne zgodnie z preferencjami klienta. Nasz sklep internetowy jest alternatywą dla transakcji zawieranych w sposób tradycyjny.
Wspieramy naszych klientów, dysponując wystarczającą liczbą wózków dostęnych od ręki (zwłaszcza dla branż związanych z ochroną zdrowia, branży spożywczej i handlu detalicznego) . W warsztatach i podczas dostaw do klientów przestrzegane są rygorystyczne procesy dezynfekcji sprzętu.
W tej chwili nadal możemy wspierać wszystkich klientów i brać odpowiedzialność za zdrowie i bezpieczeństwo Twoich operatorów wózków. Wspieramy kluczowe sektory, zwłaszcza FMCG i opiekę zdrowotną, które potrzebują dodatkowych wózków. Tam, gdzie to konieczne, przewozimy wózki przez granice, aby nadać priorytet sektorom żywności, handlu detalicznego, leków i innych towarów codziennego użytku - upewniając się, że dostarczamy odpowiednie wózki .
Wszystkie nasze warsztaty i magazyny są w pełni operacyjne, przy jednoczesnym zachowaniu ścisłych środków bezpieczeństwa i higieny, zgodnie z lokalnymi przepisami. Warsztaty są niezbędne do regeneracji używanych wózków, które są przystosowane do wynajmu . W razie potrzeby dodatkowi technicy serwisu terenowego wspierają techników stacjonarnych - aby upewnić się, że istnieją odpowiednie zasoby konieczne do obsługi kluczowych sektorów.
W sposób ciągły optymalizujemy nasze wewnętrzne procesy logistyczne , aby nadążać za rosnącym popytem biznesowym. Wszystkie zamówienia realizowane są na bieżąco. Naszą ambicją jest zapewnienie ciągłości produkcji i jak najszybsza realizacja zamówień na wózki oraz części zamienne.
U naszych klientów pracuje ponad 130 000 wózków z dostępem do sieci, co odegrało znaczącą rolę w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Pozwoliło nam to zaoferować klientom elastyczne rozwiązania, ponieważ wózki z I_Site informują nas o parametrach wykorzystania.Wiemy, które branże przeżywają ożywienie . Dzięki tym danym możemy przygotowywać naszą flotę wózków STR z uwzględnieniem szczytów zapotrzebowania u naszych klientów.
Postępujemy zgodnie z wytycznymi rządowymi w każdym kraju i zachęcamy pracowników, jeśli to możliwe, do pracy w domu, zapewniając im odpowiednią infrastrukturę techniczną.
Pracownicy pozostający na miejscu w fabrykach, biurach, magazynach i warsztatach proszeni są o przestrzeganie niezbędnych środków bezpieczeństwa i higieny (dystans społeczny, rygorystyczne procedury higieniczne).
Międzynarodowe podróże służbowe są dozwolone tylko wtedy, gdy zostaną uznane za krytyczne dla biznesu. Na codzień korzystamy ze spotkań online.
Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z oddziałem Toyota Material Handling w Twoim kraju.
Dziękujemy wszystkim operatorom wózków widłowych, którzy poprzez swoją pracę zapewniają ciągłość łańcuchów dostaw.
Dziękuję wszystkim pracownikom służby zdrowia za ich ciężką, odważną pracę.
Zespół zarządzający Toyota Material Handling Europe