Program „Rozpocznij niemożliwe” będzie trwał 18 miesięcy i ma jasno określone cele, którymi są wzmocnienie dobrego samopoczucia i poczucia własnej wartości jednostki, budowanie na duchu zespołowym i poczuciu przynależności oraz wzmacnianie kultury i wspólnych wartości firmy.
– Naszym nadrzędnym celem jest zbudowanie marki naszej firmy i naszej reputacji jako pracodawcy o najwyższych standardach pod względem sposobu, w jaki dbamy o rozwój naszych pracowników – wyjaśnia kierujący programem Andreea Bernicu, starszy specjalista ds. budowania wizerunku pracodawcy. – Pod koniec tego procesu wyślemy 300 naszych ludzi na igrzyska w Paryżu jako ambasadorów naszej firmy.
Program „Rozpocznij niemożliwe” został pierwotnie opracowany przez firmy Toyota Motor Europe i Toyota Material Handling Europe z wykorzystaniem wspólnej platformy obejmującej aplikację, którą wszyscy pracownicy mogą pobrać i z którą można wchodzić w interakcje. Program obejmuje wiele elementów, w tym aktywność sportową, zajęcia społecznościowe i różne wyzwania.
Wyzwania mają określone kwartalne tematy zgodne z kluczowymi celami Toyoty, takimi jak środowisko, innowacyjność oraz różnorodność i integracja. Różne rodzaje działań ukierunkowane są na zmianę sposobu myślenia (zmianę nawyków) oraz obejmują inicjatywy z dziedziny wolontariatu mające służyć społecznościom.
Ogólnoeuropejski program to jedyna w swoim rodzaju inicjatywa potencjalnie skierowana do ok. 13 000 pracowników Toyota Material Handling Europe w ponad 30 krajach. Program został wprowadzony w październiku 2022 roku i będzie prowadzony do kwietnia 2024 roku.
Dla Toyoty w Europie Igrzyska Olimpijskie w 2024 r. w Paryżu będą jej „domowymi” igrzyskami, dlatego firma przygotowuje się do zaprezentowania swoich innowacyjnych możliwości w zakresie opracowywania sprzyjających włączeniu społecznemu produktów i usług z dziedziny mobilności, a także prezentacji produktów napędzanych wodorem. Są one również zgodne z wizją firmy ZERO MUDA (zero marnotrawstwa) w operacjach logistycznych klientów Toyota Material Handling Europe.
Toyota Material Handling Polska
Marcin Mańka, Marketing Manager
+48 22 753 20 00