We Deliver For You – Toyota Material Handling pozycjonuje branżę logistyczną

We Deliver For You – Toyota Material Handling pozycjonuje branżę logistyczną

Będąc oficjalnym partnerem w zakresie sprzętu do transportu materiałów na Igrzyskach Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu w 2024 r., Toyota Material Handling Europe rozpoczyna nową kampanię komunikacyjną, której celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat roli, jaką odgrywa branża logistyczna.

Kampania pod hasłem #WeDeliverForYou skupia się na ogromnej roli, jaką logistyka odgrywa w zaspokajaniu codziennych potrzeb ponad 750 milionów ludzi na całym kontynencie – od żywności, odzieży i leków po dostawy surowców dla fabryk, a w dzisiejszym świecie: w odpowiedzi na stale rozwijające się przedsiębiorstwo e-commerce.


Jednym z przekazów kampanii jest hasło „każde kliknięcie powoduje ruch” – co ilustruje, jak zaawansowane systemy cyfrowe sprawiają, że produkty są wybierane do wysyłki niemal natychmiast po złożeniu przez konsumenta zamówienia online.


Kampania ukazuje także podobieństwa między przygotowaniem olimpijczyków do udziału w wydarzeniach sportowych a koniecznością przygotowania się operatorów logistycznych na potrzeby konsumentów i reagowania na nie – co pokazano w mocnym klipie filmowym.
„W całej Europie w branży logistycznej pracuje ponad 5 milionów osób – niezależnie od tego, czy pracują w magazynach, prowadzą ciężarówki, dostarczają paczki czy obsługują zaawansowane systemy informatyczne – i chcemy zwrócić uwagę na kluczową rolę, jaką odgrywają oni w społeczeństwie” – dodał. wyjaśnia Mark Peters, dyrektor ds. marketingu w Toyota Material Handling Europe, „i zdaliśmy sobie sprawę, że dzięki naszemu zaangażowaniu w targi Paris 2024 mamy do tego świetną okazję”.


„Kolejnym wymiarem roli, jaką odgrywa branża logistyczna, są pionierskie prace w obszarze zrównoważonego rozwoju” – kontynuuje Peters. „Widzimy już na naszych drogach ruchy w kierunku elektrycznych pojazdów dostawczych, ale za kulisami od dziesięcioleci pracujemy z pojazdami elektrycznymi w zamkniętych środowiskach, takich jak magazyny. Pracujemy już również nad rozwiązaniami wodorowymi i widzimy, że wielu klientów wytwarza na miejscu własną energię odnawialną. Intensywnie współpracujemy również z automatyzacją, aby poprawić wydajność, dokładność i bezpieczeństwo oraz zmniejszyć szkody. Wszystko to oznacza, że ​​nasza branża wnosi znaczący wkład w przyszły rozwój technologii.


Oprócz kampanii We Deliver For You ukazał się niedawno wydany przez Toyota Material Handling Europe film koncepcyjny zatytułowany „A.I.TeamDelivery”, który przedstawia nowe podejście do dostaw do domu, w którym różne produkty od różnych dostawców są automatycznie łączone w jedną dostawę do gospodarstw domowych przez autonomiczne pojazdów, redukując ruch drogowy i emisję gazów cieplarnianych.
Szczegóły kampanii We Deliver For You można znaleźć w zakładce „Paryż 2024” na naszej stronie internetowej.

Kontakt z mediami

Toyota Material Handling Polska
Marcin Mańka, Marketing Manager
+48 22 753 20 00

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI >

Wyczyść wszystko