Badanie jakości jest naszym najważniejszym narzędziem do zrozumienia, co nasi klienci myślą o naszej sprzedaży, usługach i wynikach wynajmu. Ankieta jest wysyłana w celu ciągłego monitorowania zadowolenia klientów i zbierania opinii na temat jakości. Nasi klienci wypełniają 1500-2000 ankiet każdego miesiąca .
Net Promoter System to ogólnoświatowy standard pomiaru, zrozumienia i poprawy jakości obsługi klienta. Nasz Net Promoter Score jest podzielony między Serwis, Sprzedaż i Wynajem. Poniżej możesz zobaczyć, jak radzimy sobie w każdym obszarze
Wyższy poziom satysfakcji ze współpracy z nami;
Jakość we wszystkim, co robimy.
Po każdym kontakcie z naszej strony otrzymasz ankietę. Ankieta ma na celu zebranie informacji zwrotnej od Ciebie. Zebrane dane są poddawane analizie, dzięki której możemy ulepszać nasz sposób działania.
Ankieta zawiera szereg pytań, które pomogą nam zrozumieć Twój poziom zadowolenia po naszym ostatnim kontakcie z Tobą. Zajmuje to tylko 2-3 minuty, a Twoja opinia może pomóc nam coś zmienić.
Po udzieleniu odpowiedzi na pytania w naszej ankiecie jeden z naszych menedżerów Toyoty niezwłocznie podejmie działania na podstawie Twojej opinii.
Podejmujemy natychmiastowe działania jeśli zidentyfikujemy problem. Nasza ambicją jest stałe ulepszanie naszego sposobu pracy.
Jest to nasze najważniejsze narzędzie, aby zrozumieć, co nasi klienci myślą o naszej sprzedaży, usługach i wynajmie.
Częścią naszego DNA jest ciągłe doskonalenie. Dlatego prosimy naszych klientów o szczerą opinię, aby ulepszyć nasze usługi. Badanie jakości jest częścią większego systemu jakości w Toyocie.
Naszym głównym celem jest poprawa Twoich doświadczeń podczas następnej interakcji z usługą, sprzedażą lub wynajmem. Otrzymujesz natychmiastową informację zwrotną i wsparcie w kwestiach i pytaniach, a także masz możliwość podzielenia się swoją opinią na temat działania Toyoty.
Daje więcej informacji na temat relacji, które zbudowaliśmy z naszymi klientami i jak postrzegają nasze usługi. Jeśli w ankiecie zostaną uwzględnione wątpliwości lub pytania, kontaktujemy się z klientem w celu omówienia, zrozumienia i rozwiązania problemu.
Oceniamy, co myślisz o naszym sposobie działania, zachowaniu i jakości pracy, w kilku pytaniach. Prosimy o ocenę w skali 1-5, przy czym 5 oznacza ocenę bardzo wysoką. Zadajemy również ogólne pytania NPS w skali od 0-10.
Ankieta jest wysyłana tylko wtedy, gdy mieliśmy z Tobą kontakt. Jest wysyłana co najwyżej raz na 3 miesiące za pośrednictwem poczty elektronicznej. W ten sposób unikamy zbyt wielu ankiet i nie zaśmiecamy Twojej skrzynki pocztowej.
Wypełnienie ankiety zajmie Ci tylko 2-3 minuty.
W przypadku wystąpienia problemu nastąpi natychmiastowe podjęcie działań naprawczych Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią w ciągu 48 godzin. Pozytywne opinie są przekazywane bezpośrednio osobom, które miały kontakt z klientem. Wszystkie procesy są ulepszane, aby zapobiec powtarzaniu się problemów (Kaizen).
Tak, możesz zmienić częstotliwość lub zrezygnować z subskrypcji za pomocą linku w zaproszeniu do ankiety.
Net Promoter Score to miernik lojalności i satysfakcji klientów. Jego podstawą jest pytanie klientów, jak prawdopodobne jest, że polecą Twój produkt lub usługę innym osobom w skali 0-10.
Net Promoter System to cały system jakości, który podąża za tym pytaniem o lojalność klientów. Obejmuje to aktywne działania naprawcze wobec niezadowolonych klientów, ale także poprawę ogólnej satysfakcji i lojalności klientów w oparciu o otrzymane opinie.
W Net Promoter System klienci są kategoryzowani na trzy grupy – promotorzy (ocena 9-10), krytycy (ocena 0-6), pasywni (ocena 7-8). Podczas obliczania wyniku procent krytyków jest odejmowany od odsetka promotorów. Pasywne są wykluczone.
Przykład 10 klientów odpowiadających na pytanie NPS: 7 promotorów (70%), 1 Krytyk (10%), 2 Pasywni (20%)
70%-20% = NPS 50