Wykonujemy dostawy wyłącznie do klientów posiadających siedzibę (adres rozliczeniowy) w Polsce, którzy są w stanie podać adres dostawy w Polsce.
Kiedy zamawiasz ręczne wózki paletowe, możesz wybrać indywidualny kolor. Wybierz model wózka BT Lifter, a następnie w części „Dodatki” możesz wybrać opcję „Własny kolor”. Po otrzymaniu twojego zamówienia, nasz pracownik wsparcia klienta skontaktuje się z tobą, by omówić opcje kolorów.
Po złożeniu zamówienia zespół naszego Back-office sprawdzi i przygotuje twoje zamówienie, potwierdzi dostępność i prześle ci potwierdzenie zamówienia. Jeśli chcesz zmodyfikować swoje zamówienie, możesz to zrobić, kontaktując się z nami bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Jednakże Klient jest związany zamówieniem po jego złożeniu. Dowiedz się więcej o naszej polityce zwrotów
Natychmiast po skutecznym złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z wszystkimi szczegółami zamówienia. Kiedy zamówienie zostanie potwierdzone przez pracowników back-office, otrzymasz e-mail zatytułowany „Potwierdzenie twojego zamówienia”.
Możesz sprawdzić status swojego zamówienia i przejrzeć historię zamówień w zakładce „Moje konto”. Zaloguj się na swoje konto lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.
Akceptujemy zwrot nieuszkodzonych Produktów lub Akcesoriów w ciągu [x] dni od dostawy, pod warunkiem, że opakowanie i pieczęcie są nienaruszone, towary nie były wykonane na zamówienie, zostaną zwrócone bez opłat, a do przesyłki zwrotnej dołączony będzie formularz zwrotu. Wszystkie zwroty muszą być zatwierdzone przed wysyłką. Skontaktuj się z naszą obsługą klienta, by otrzymać formularz zwrotu.
Jeśli produkt jest wadliwy, rezerwujemy sobie prawo do wyboru pomiędzy naprawą a wymianą. Skontaktuj się z obsługą klienta, gdy tylko zauważysz wadę produktu. Pełne warunki możesz znaleźć tutaj.
Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij przycisk „Zapomniałeś hasła?” pod polem Zaloguj się.
Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail używanego do logowania, aby odzyskać hasło. Otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym zresetowanie hasła. Link działa przez jedną godzinę. Jeśli nadal masz problemy z logowaniem lub zapomniałeś adresu e-mail wykorzystywanego przy tworzeniu konta, skontaktuj się ze wsparciem klienta 801 366 900
Posiadamy automatyczny system płatności, który zapewnia bezpieczną i szybką obsługę klientów
Możesz płacić fakturą, kartą kredytową lub jeśli są dostępne, wybrać jedną z opcji finansowania Toyota.
- Faktura: Po złożeniu zamówienia otrzymasz fakturę wraz z potwierdzeniem zamówienia. Na fakturze znajdują się informacje o kwocie płatności, odbiorcy płatności i inne szczegóły. Pamiętaj, że płatność musi zostać dokonana w ciągu 30 dni od otrzymania faktury. Jeśli potrzebujesz pomocy przy płatności faktury, skontaktuj się z nami. Przeprowadzana jest ocena kredytowa.
- Karta kredytowa: Aby zrealizować płatność za pomocą karty kredytowej, wciśnij WYŚLIJ ZAMÓWIENIE i zostaniesz przekierowany na stronę PayEx, by wprowadzić dane karty kredytowej. Żadne dane karty nie będą przez nas przechowywane. Później zostaniesz przekierowany z powrotem na stronę potwierdzenia. Wszystkie transakcje płatności kartą są obsługiwane przez protokół 3-D Secure i przetwarzane z zastosowaniem szyfrowania SSL (Secure Socket Layer). Ważne jest, aby upewnić się, że na karcie jest wystarczająca ilość funduszy do momentu, gdy Toyota Material Handling Polska otrzyma fundusze za zamówienie. Jeśli środki są niewystarczające lub płatność nie może zostać wykonana z jakiegokolwiek innego powodu, Toyota Material Handling Polska jest uprawniona do anulowania zamówienia lub wystawienia faktury na tę kwotę.
- Opcja finansowania w ramach Try & Buy
Opcja finansowania „Try & Buy” zapewnia ci możliwość krótkoterminowego wynajęcia Produktu na maksymalnie 5 dni, zgodnie z naszymi warunkami wynajmu krótkoterminowego. Po krótkim okresie wynajmu masz możliwość zwrócenia zamówionego Produktu lub zakupienia go zgodnie z warunkami oryginalnego zamówienia, w którym to przypadku cena Produktu zostanie zafakturowana po zakończeniu okresu wynajmu, z terminem płatności 14 dni. Nasz Back-office wraz z potwierdzeniem zamówienia przekaże ci umowę wynajmu wraz z warunkami. Jeśli wybierzesz tę opcję finansowania, zamówienie jest prawnie wiążące tylko po podpisaniu umowy przez obie strony. Jeśli nie podpiszesz umowy, zamówienie na Produkt zostaje anulowane.
- Opcja finansowania Wynajem na 36 miesięcy
Opcja finansowania „Wynajem na 36 miesięcy” zapewnia ci możliwość wynajęcia Produktu na 36 miesięcy, zgodnie z naszymi warunkami wynajmu długoterminowego. Opłata za wynajem jest fakturowana miesięcznie, płatna netto w ciągu 14 dni od daty faktury. Nasz Back-office wraz z potwierdzeniem zamówienia przekaże ci umowę wynajmu wraz z warunkami. Jeśli wybierzesz tę opcję finansowania, zamówienie jest prawnie wiążące tylko po podpisaniu umowy przez obie strony. Jeśli nie podpiszesz umowy, zamówienie na Produkt zostaje anulowane.
Jeśli otrzymasz komunikat błędu w związku z niepowodzeniem autoryzacji karty kredytowej, ponownie sprawdź, czy adres rozliczeniowy na karcie jest zgodny z adresem rozliczeniowym na twoim koncie, spróbuj ponownie wprowadzić kod CVN lub kod zabezpieczający i upewnij się, że karta jest aktualna i ważna. Jeśli sprawdziłeś wprowadzone informacje, a komunikat błędu ponownie pojawia się przy kolejnej próbie, zadzwoń pod numer 801 366 900 lub skontaktuj się ze swoją instytucją finansową, by uzyskać pomoc.
Możemy dostarczyć produkty własnymi ciężarówkami pod twój adres wysyłki. Możesz również wybrać opcję odbioru w naszym punkcie, naturalnie bezpłatnie.
Całkowity koszt wysyłki jest wyliczany poprzez dodanie kosztów dla poszczególnych Produktów. Koszt dla poszczególnych Produktów to jednolita stawka oparta o wagę lub wielkość i wyliczona zgodnie z założeniem, że pod adresem dostawy Klienta nie jest dostępna rampa i jest on zlokalizowany w obrębie 60 km od lokalnego punktu Dostawcy. Jeśli zastosowanie mają dodatkowe opłaty za transport, Dostawca poinformuje o tym Klienta, a opłata pojawi się na potwierdzeniu zamówienia.
Dla wszystkich produktów przekazujemy szacowany czas dostawy. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny nie będziemy w stanie wykonać dostawy na czas, skontaktujemy się z tobą i w wielu przypadkach będziemy w stanie zaoferować ci wynajęty wózek, jeśli czas dostawy będzie zbyt długi.
Po zakończeniu zakupu i wysyłce towarów z jednego z naszych magazynów otrzymasz e-mail dotyczący wysyłki z informacją o oczekiwanym czasie dostawy.
Jeśli dokonałeś kilku zakupów, możesz otrzymać więcej niż jeden e-mail dotyczący wysyłki, każdy z informacjami o indywidualnej dostawie. Twoje zakupione produkty mogą też docierać oddzielnie, w różne dni. Skontaktuj się z nami, jeśli nie otrzymałeś produktów w ramach czasowych określonych w e-mailu dotyczącym wysyłki.
By lepiej obsługiwać klientów, wykorzystujemy zapasy z wszystkich naszych magazynów w całej Europie. Otrzymasz kilka wysyłek, jeśli twoje zamówienie jest realizowana przez kilka magazynów. Otrzymasz powiadomienie przez e-mail, jeśli twoje zamówienie zostanie podzielone na kilka wysyłek.
Koszt wysyłki jest wyliczany dla poszczególnych Produktów, zatem każda wysyłka będzie rozliczna oddzielnie, jeśli w potwierdzeniu zamówienia nie zaznaczono inaczej. Jeśli zastosowanie mają dodatkowe opłaty za transport, poinformujemy o tym, a opłata pojawi się na potwierdzeniu zamówienia.
Koszt wysyłki jest wyliczany dla poszczególnych Produktów, zatem każda wysyłka będzie rozliczna oddzielnie, jeśli w potwierdzeniu zamówienia nie zaznaczono inaczej. Jeśli zastosowanie mają dodatkowe opłaty za transport, poinformujemy o tym, a opłata pojawi się na potwierdzeniu zamówienia.
Produkty zamówione na stronie shop.toyota-forklifts.pl mogą być wysyłane tylko na terenie Polski.
W sprawie wysyłki do innych krajów europejskich, wejdź na https://shop.toyota-forklifts.eu i wybierz rynek, na który mają być wysłane produkty, i tam złóż zamówienie.
Różne typy produktów mają różne gwarancje.
Nowe wózki są chronione przez gwarancję producenta, wskazaną na stronie Produktu, w części „Specyfikacja Produktu”, „Dobrze wiedzieć”.
Używane wózki są chronione przez gwarancję producenta przez okres wskazany dla odnowionego Produktu. Nasze używane wózki są klasyfikowane do różnych poziomów i gwarancja jest różna dla poszczególnych poziomów. Dowiedz się więcej o klasyfikacji i poziomach gwarancji dla używanych wózków.
Istnieje wiele sposobów rezerwowania serwisu wózków, po prostu wybierz jedną z poniższych metod, która najbardziej ci pasuje:
Rezerwacja online - wypełnij tutaj wniosek serwisowy, a nasi technicy skontaktują się z tobą w ciągu 24 godzin.
Rezerwacja poprzez kontakt ze wsparciem klienta - zadzwoń pod numer 801 366 900.
Rezerwacja poprzez kontakt z lokalnym punktem serwisowym - dane kontaktowe lokalnego puntu znajdziesz tutaj.
W większości przypadków jesteśmy w stanie dostarczyć sprzęt w ciągu 1-2 dni.
Zawsze dokładamy starań, by dostarczyć sprzęt w szacowanym czasie dostawy; jednak z powodu nieprzewidzianych okoliczności, nie możemy zagwarantować czasu dostawy - ale zawsze skontaktujemy się z tobą w przypadku zmian i w większości przypadków zaoferujemy wypożyczenie wózka, jeśli spodziewany jest długi czas dostawy.
Online możesz wynająć wózek na okres od 1 do 365 dni. W przypadku wózków używanych oferujemy 36-miesięczne umowy wynajmu, które można wybrać online. Oferujemy również dłuższe okres wynajmu, więc jeśli jesteś zainteresowany taką opcją, skontaktuj się z nami.
W większości przypadków tak. Zapoznaj się z zapisami Umowy Wynajmu.
Program zatwierdzonych wózków używanych Toyota Approved Used to nasz program, którego celem jest zapewnianie klientom najwyższej jakości wózków używanych. Jeśli wózek nie kwalifikuje się do programu, nie zostanie odsprzedany. Program obejmuje szereg surowych wymogów mających na celu zapewnienie jakości używanych wózków.
* Kwalifikują się tylko używane wózki Toyota lub BT
* Każdy wózek był przez nas serwisowany od nowości
* Wszystkie prace serwisowe i konserwacyjne były wykonywane wyłącznie z wykorzystaniem oryginalnych części pochodzących od nas
* Każdy wózek przechodzi pełna kontrolę bezpieczeństwa i testy wideł
* Kluczowe elementy są kontrolowane w celu zapewnienia, że nie ma żadnych problemów funkcjonalnych
* Każdy wózek jest odnawiany zgodnie z wysokim poziomem jakości
* Wózki są zawsze dostarczane z pełną dokumentacją
* Zawsze otrzymujesz gwarancję od 1 do 9 miesięcy
* Wszystkie wózki mogą zostać włączone do naszych umów wynajmu lub serwisu
Możesz kupić używany wózek, bezpośrednio wybierając go online w naszym sklepie lub kontaktując się z doradcą handlowym w twojej okolicy. Zapoznaj się z naszym przewodnikiem „Jak kupować online?”, aby dowiedzieć się więcej o kupowaniu używanych wózków online, albo skontaktuj się z nami, by porozmawiać z lokalnym doradcą handlowym.
Tak, wszystkie nasze używane wózki są zawsze dostarczane z pełną dokumentacją. Otrzymasz dokumentację razem z wózkiem.
Używane wózki są chronione przez gwarancję producenta przez okres wskazany dla odnowionego Produktu. Nasze używane wózki są klasyfikowane do różnych poziomów i gwarancja jest różna dla poszczególnych poziomów. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej o klasyfikacji i poziomach gwarancji dla używanych wózków. Posiadamy 3 różne poziomy gwarancji (1, 3 i 6 miesięcy) i przy każdym indywidualnym wózku znajdziesz informację o poziomie gwarancji, który ma do niego zastosowanie.
Tak, możesz zawsze kupić, wynająć lub uzyskać odpowiednie finansowanie dla używanego wózka. Odwiedź naszą stronę Opcje finansowe, aby uzyskać dodatkowe informacje.
Oferujemy różne pakiety serwisowe, które są dostosowane do różnych poziomów zapotrzebowania.
W przypadku sytuacji awaryjnej nie martw się - pomożemy! Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń pod numer 801 366 900
Wejdź na czat