Toyota Material Handling Polska jest wyłącznym dystrybutorem oraz autoryzowanym serwisem marki TERBERG.
Oferta Terberg obejmuje ciągniki terminalowe, ciągniki RORO, pojazdy do nadwozi wymiennych BDF i kontenerowych, ciągniki drogowe / kolejowe oraz pojazd specjalne.
Ciągniki terminalowe serii YT193 / 223 firmy Terberg są przeznaczone do przenoszenia naczep w centrach dystrybucyjnych, magazynach, terminalach kontenerowych i na lotniskach. Przestronna i wygodna kabina kierowcy zapewnia doskonałą widoczność w każdym kierunku zapewniając wydajną i bezpieczną pracę. Ciągniki serii YT posiadają skierowaną przodem do kierunku jazdy pozycję operatora.
Jeżeli Twoja aplikacja wymaga intensywnego cofania, możesz rozważyć serię TT z obrotowym siedziskiem o 180°. (Model TT223).
Ciągnik dystrybucyjny Terberg serii DT jest pojazdem o nisko położonej kabinie dla centrów dystrybucyjnych. Podłoga kabiny znajduje się ok. 0.6 m nad podłożem, a kierowca może wejść i wyjść z kabiny zarówno po prawej jaki po lewej stronie. Jest to cenna funkcjonalność dla kierowców, którzy muszą często wychodzić z kabiny aby otworzyć drzwi naczepy.
Konstrukcja z niskim wejściem oraz niski poziom hałasu i wibracji w kabinie znacznie poprawiają warunki pracy kierowcy, a także zwiększają wydajność.
Ciągniki Terberg RT223 / 283 / 323 / 403 RoRo są przeznaczone do aplikacji RoRo w portach. Napęd 4x4, obrotowe siedzenie Ergoturn® 180° i przestronna kabina sprawiają, że ciągniki te są idealnym wyborem do pracy na statkach RoRo i pokonywania stromych ramp. Ciągniki RT są również szeroko stosowane w przemyśle ze względu na ich solidną konstrukcję i mocny układ napędowy.
Unikalna opcja Terberg SafeNeck ® dodatkowo zwiększa bezpieczeństwo i nośność podczas obsługi naczep na rampach.
Pojazdy do nadwozi wymiennych Terberg Body Carrier BC183 wykorzystywane są podczas manewrowania nadwoziami wymiennymi i kontenerowymi w centrach dystrybucyjnych. Doskonale spełniają tę funkcje ze względu na swoją zwinność i mały promień skrętu. Służą również do takich zastosowań jak przenoszenie zbiorników z płynem do odladzania na lotniskach.
Pojazdy do nadwozi wymiennych mogą być opcjonalnie wyposażone w podnoszone siodło do obsługi naczep.
Ciągniki drogowo – kolejowe zostały opracowane wspólnie z Zagro, stanowią doskonały przykład wspólnego rozwoju firm z uzupełniającą się wiedzą specjalistyczną. Jednostki te mogą być dostarczone do szerokości torów od 1,435 do 1,676 metra. Niewątpliwie kluczowymi ich zaletami jest wąski promień skrętu na drogach, wysoka siła uciągu (GCW) oraz ekonomiczna eksploatacja.
Ciągniki te znajdują zastosowanie zarówno na drogach jak i torach kolejowych