Wszechstronny elektryczny wózek o małym promieniu skrętu
Idealny do pracy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz
Wygodna kabina operatora dla maksymalnej wydajności
Wydajne działanie dzięki wyborowi rozwiązań w zakresie zasilania (akumulatorów kwasowo-ołowiowych, litowo-jonowych lub ogniw paliwowych)
Aktywny układ stabilizacji (SAS) zapewnia bezpieczniejszą pracę
Szukasz wszechstronnego wózka elektrycznego o doskonałej zwrotności i małym promieniu skrętu do wydajnej pracy w wąskich przestrzeniach? 3- kołowy wózek Traigo48 charakteryzuje się doskonałą wydajnością zarówno w pomieszczeniach jak i na zewnątrz, jednocześnie oferując operatorom maksymalny komfort. Wózek ten został zaprojektowany z myślą o energooszczędnej pracy i niskim zużyciu zasobów.
Ergonomiczna kabina operatora
Kierownica, ekran dotykowy, różne opcje dźwigni - wszystko to zostało zaprojektowane z myślą o operatorze, aby zadbać o maksymalny komfort i produktywność.
Wydajność energetyczna
Niezależnie od wybranego źródła zasilnia (akumulatory kwasowo-ołowiowe, litowo-jonowe albo ogniwa paliwowe), wózki Toyota gwarantują niskie zużycie energii oraz szybką i łatwą wymianę i ładowanie akumulatorów.
SyncoDrive od Toyoty
Silnik IPM (z wewnętrznym magnesem trwałym) Toyota w połączeniu z naszymi zaawansowanymi sterownikami zapewnia zwiększoną wydajność przy jednoczesnym zminimalizowaniu zużycia energii.
Doskonałe wrażenia z jazdy
W pełni zawieszona kabina zapewnia doskonałe wrażenia z jazdy i komfort zarówno podczas pracy w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz.
Łatwy dostęp serwisowy
Dzięki łatwemu dostępowi do serwisowanych części naprawy są szybsze, co zapewnia niskie koszty utrzymania i minimalizację przestojów.
System wspomagania operatora
Opcjonalny system wspomagania operatora SEnS+ od Toyota pomaga operatorowi w identyfikowaniu ryzyka zderzenia i minimalizowaniu niebezpieczeństwa podczas cofania.
Specyfikacja techniczna
Toyota SAS (aktywny układ stabilizacji)
Silnik Toyota IPM (z wewnętrznym magnesem trwałym) jako napęd jezdny i silnik AC do podnoszenia
Siedzisko z systemem Toyota ORS (pas bezpieczeństwa dla operatora)
Montowany do siedziska ergonomiczny podłokietnik z hydraulicznymi minidźwigniami
Szeroki maszt zapewniający widoczność (MFH:3300)
Długie widły (długość: 1000 mm)
Długa rama wideł (długość: 920 mm)
Zawory 3-drogowe
Mokre hamulce tarczowe
Cyfrowy wielofunkcyjny ekran dotykowy zintegrowany z podłokietnikiem
Elektryczne sterowanie z kolumną teleskopową i pamięcią odchylenia
Kierownica o unikalnej konstrukcji i zredukowanej średnicy
Zawieszona kabina kierowcy
Łatwa wymiana akumulatora z boku z czujnikiem blokady bezpieczeństwa w drzwiach