‘"Jakość we wszystkim, co robimy” oznacza również pomaganie klientom w ochronie zdrowia i bezpieczeństwa ich pracowników’
Per Fyrenius
Senior Vice President Corporate Development
Według najnowszego badania Eurostatu dotyczącego wypadków w miejscu pracy w Europie, co dziesiąty poważny uraz w europejskiej produkcji ma miejsce w czasie transportu materiałów. Co ważne, 80% wypadków spowodowanych jest niebezpiecznym zachowaniem. Chcemy wspierać naszych klientów skoncentrowanych na tworzeniu bezpieczenego miejsca pracy rozwiązaniami, które im w tym pomagają .
Realizujemy to dzięki szkoleniom operatorów, dla których mamy obecnie 91 obiektów szkoleniowych i 136 instruktorów w całej Europie.
Przeczytaj więcej w naszym raporcie na temat zrównoważonego rozwoju >>
1. Przywództwo
2. Sprzęt
3. Procesy
4. Ludzie
Dostrzegamy wartość dobrego projektu przy tworzeniu bardziej zrównoważonego świata. Ponad 20 nagród za wzornictwo przyznane naszym produktom w ciągu ostatniej dekady upamiętnia nasze zaangażowanie w jakość i ergonomię. Prowadzimy również co dwa lata konkurs projektowy, w którym bierze udział tysiące uczestników na całym świecie.
Nasz dział zajmująca się jakością koncentruje się na poprawie jakości z perspektywy klienta i cyklu życia produktu. Doskonała jakość dzięki proaktywnym metodom oraz „Nieustanne dostarczanie atrakcyjnych produktów, które wyprzedzają potrzeby klientów”, to główne składniki naszej nowej strategii jakości.
Przeczytaj więcej w naszym raporcie na temat zrównoważonego rozwoju >>
Od 2015 roku codziennie oceniamy świadczone przez nas usługi, wspierane przez Net Promoter System (NPS) w naszym badaniu jakości dla klientów.
Ponad 100 000 odpowiedzi klientów z 20 rynków europejskich dostarczyło cennych informacji, które pomogą nam ulepszyć nasz wynajem, sprzedaż i serwis. Dzięki codziennym pomiarom widzimy, że podejmowane przez nas działania naprawcze mają wpływ na naszych klientów. Nasz wskaźnik zadowolenia klientów, Net Promoter Score, osiąga obecnie wynik 61.
Przeczytaj więcej w naszym raporcie na temat zrównoważonego rozwoju >>
Ściśle współpracujemy ze wszystkimi naszymi dostawcami, aby upewnić się, że spełniają nasze kryteria jakościowe, społeczne i środowiskowe. Chcemy wywrzeć pozytywny wpływ na ponad 300 dostawców, zmniejszyć ryzyko dla naszej własnej działalności i stworzyć dalszą wartość dla naszych klientów. Zgodnie z naszym Kodeksem Postępowania, naszym celem jest prowadzenie działalności w sposób uczciwy. Chcemy stać się najbardziej szanowanym i zaufanym partnerem w zakresie transportu materiałów w Europie.
W 2022 roku zapraszamy wszystkich naszych głównych dostawców do corocznej oceny EcoVadis online.
Przeczytaj więcej w naszym raporcie na temat zrównoważonego rozwoju >>
EcoVadis jest naszym strategicznym partnerem w tworzeniu przejrzystego łańcucha wartości w logistyce, aby ułatwić zrównoważony rozwój naszym klientom, dostawcom i naszej własnej sieci. Nasza platynowy certyfikat EcoVadis 2021 plasuje nas wśród 1% najlepszych dostawców, spośród 85 000 na całym świecie.
Co dwa lata publikujemy raport zrównoważonego rozwoju zgodny ze standardami GRI. Dzięki temu możemy zrozumieć i zgłosić nasz wpływ w porównywalny i wiarygodny sposób. W czasie globalnej pandemii osiągnęliśmy 50% z naszych 75 celów GRI na rok finanansowy 2021.
Przeczytaj więcej w naszym raporcie na temat zrównoważonego rozwoju >>
Jak minimalizujemy możliwości rozwoju ludzi