Łączność jest kluczowa dla efektywnego serwisu wózków widłowych i jest jedną z wartości Toyota Service Concept, naszego podejścia serwisowego opartego na Systemie Produkcyjnym Toyoty. Dzięki podejściu do serwisu zgodnie z koncepcją lean, jesteśmy w stanie zaoferować lepsze planowanie, większą wartość dodaną i zmniejszenie ilości muda (odpadów). Poprawa całkowitej efektywności twoich operacji logistycznych.
Dzięki I_Site możesz również bezpośrednio zamówić usługę serwisową przez aplikację. Możesz bezpośrednio skontaktować się z zespołem serwisowym, a nawet dodać zdjęcie i/lub wiadomość. Dostępne są również dane dotyczące kosztów serwisu, korzystające z systemów danych serwisowych Toyoty.
Telematykę można wykorzystywać również do lepszego przygotowania i wsparcia techników. Skupiamy się na możliwościach ulepszenia usług serwisowych świadczonych klientom przez techników poprzez zastosowanie innowacyjności i łączności.
Jedną z korzyści jest możliwość połączenia z nową mobilną platformą serwisową dla techników Toyota, czyli T-Stream. To narzędzie serwisowe integruje dane z połączonych wózków dla technika serwisu, poprawiając efektywność działań serwisowych. Umożliwia ono usprawnione serwisowanie połączonych z systemem wózków oraz zdalną aktualizację i konserwację zadaniową, co skutkuje skróceniem przestojów i obniżeniem ogólnych kosztów.
Technicy terenowi wyposażeni w możliwość dokonywania analizy w czasie rzeczywistym mogą mieć pewność, że urządzenia fabryczne pracują w sposób poprawny i wydajny, co z kolei niesie ze sobą niższe koszty napraw. Już wkrótce inteligentne wózki zapewnią technikom możliwość przeprowadzenia serwisu sprzętu, zanim jeszcze klient zda sobie sprawę z takiej potrzeby Dzięki identyfikowaniu problemów technicznych jeszcze przed ich wystąpieniem, zapewnimy klientom większe wykorzystanie maszyn oraz eliminację przestojów.
W przyszłości będziemy w stanie całkowicie zmienić swój model biznesowy, aby odpowiadał potrzebom klientów w zakresie doradztwa i wspierania ich w jak najlepszy sposób dzięki danym dostarczanym przez rozwiązania telematyczne. Połączone wózki pozwolą także Toyocie świadczyć usługi serwisowe oparte na przewidywaniu, co pozwoli na naprawę wózków przed wystąpieniem jakiejkolwiek usterki, dążąc do sytuacji, w której wyeliminowane zostaną wszelkie awarie.