Rozwój biznesu to bezpieczeństwo i higiena pracy a utrzymanie warunków, które mogą zagwarantować zdrowie i bezpieczeństwo wszystkim pracownikom, staje się niezbędne.
W Europie w 2019 roku wg danych Eurostatu wydarzyło się 3,1 mln wypadków przy pracy z czego 3 408 wypadków było śmiertelnych (10 wypadków śmiertelnych dziennie). W aplikacjach transportu i składowania wydarzyło się 15 wypadków śmiertelnych (1 do 2 dziennie), natomiast śmiertelny wypadek z udziałem wózka jezdniowego zdarzył się średnio 1 do 2 razy w każdym tygodniu.
Analiza ryzyka klienta opiera się na analizowaniu przez audytora organizacji klienta, operacji, sytuacji i najważniejszych informacji zawartych w raportach bhp związanych z obsługą materiałów.
Celem przeprowadzonej analizy ryzyka klienta jest pomoc i wsparcie naszych klientów w minimalizowaniu ryzyka i maksymalizacji bezpieczeństwa w operacjach przeładunku materiałów.
Analiza ryzyka klienta podzielona jest na kilka audytowanych obszarów w wybranym zakresie a wymagania są zorganizowane w 10 rozdziałach (55 punktów kontrolnych), które dotyczą:
Wyniki analizy ryzyka klienta wpisane są do arkusza kontroli, do którego klient ma dostęp poprzez logowanie na stronie https://www.safetyportaleu.com/login_bs4.aspx?ReturnUrl=%2f
Może więc na bieżąco monitorować poszczególne pytania brane pod uwagę podczas audytu, dołączone zdjęcia z audytu a także sprawdzać zalecenia pokontrolne oraz wynik samego audytu.
Po zakończonym audycie klient otrzymuje, o ile spełnił założone oczekiwania w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzanych operacji, certyfikat Toyoty „Analiza ryzyka klienta, bezpieczna praca z wózkiem widłowym” na jednym z trzech poziomów: platynowym, złotym lub srebrnym.
Bezpieczne środowisko pracy to istotny czynnik wpływający na atmosferę pracy w zespole oraz minimalizacja strat związanych z wypadkami podczas pracy.
Korzyści dla zakładu pracy:
hubspot_40_60
Jeśli jesteś zainteresowany(a) naszymi szkoleniami, prosimy o kontakt za pośrednictwem tego formularza.
Szkolenie online z zakresu bezpiecznej obsługi wózków widłowych to nowatorska forma przekazywania wiedzy. Jakość tego szkolenia procentuje w postaci zwiększonej świadomości, lepszych umiejętności i minimalizacji ryzyka podczas codziennej pracy operatorów wózków widłowych.